Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Φούσκωσα από περηφάνια, δάκρυσα, βλέποντας την γαλανόλευκη σημαία μου να κυματίζει στην πλατεία του Μονάχου....


«Πλατεία Μονάχου Marien Platz.
Το ...δεύτερο χωριό μου...
Φούσκωσα από περηφάνια, δάκρυσα, βλέποντας σήμερα το πρωί την γαλανόλευκη σημαία μου να κυματίζει. Στην πατρίδα μου κάνουν ότι μπορούν οι ...δήθεν προοδευτικοί, να την υποβιβάζουν σ' ένα απλό πανί, να την χλευάζουν, να αφήνουν να την καίνε.......

Για εμένα όμως είναι ποτισμένη με το αίμα των προγόνων μου, των Ποντίων, των Μικρασιατών, των Μακεδονομάχων, των πιλότων που σκοτώνονται εν ώρα πτήσης των καθηκόντων τους...,του Κωνσταντίνου στην βόρεια Ήπειρο που δολοφόνησαν οι Αλβανοί, εν ψυχρώ, οι.... καλοί μας γείτονες, τα ορφανά του Χότζα...... Εδώ όμως, στην ξενιτιά την σέβονται, όπως σέβονται και εμένα και εγώ με την σειρά μου, σέβομαι, την δική τους πατρίδα. Πετάξτε την καραμέλα, εθνομηδενηστές, εθνοπροδότες, ότι όλοι έξω είναι εχθροί μας. Ο εχθρός είναι εντός των τειχών μας, οι φασίσταριστεροι, που στρογγυλοκάθονται στις χρυσές πολυθρόνες τους και στραμπούλιξαν, το χέρι τους να υπογράφουν, ξεπουλώντας την πατρίδα μας, σαν να ναι τσιφλίκι του πατέρα τους,..... με τα χιλιάδες ευρωπουλάκια να τα κλώσανε,.....ταΐζοντας, κουτόχορτο με προπαγάνδα μπόλικη, με το γνωστό... διαίρει και βασίλευε,...... πετώντας ένα ξεροκόμματο ζητιανιάς, ένα επίδομα φτώχειας 100 ευρώ.... Ή δίμηνες συμβάσεις, στην καθαριότητα του δρόμου, ή πουλώντας σκέτη ελπίδα.... συγνώμη κιόλας για τον απελπισμένο κόσμο που δεν έχει επιλογές. Και το χειρότερο από όλα, όποιος μιλάει για σημαία και πατρίδα, μας λένε φασίστες, οι αναρχοάπλυτοι..., κατσαπλιάδες...... τρομοκράτες, που δεν σέβονται ούτε δικαιοσύνη ούτε νόμους, αλλά ούτε και Θεό».

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ

Είμαι υπερήφανος για αυτά που έγραψε η αδερφή μου ΦΟΥΛΑ ΚΕΡΑΗΛΙΔΟΥ – ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ, από την ξενιτιά. Από το Μόναχο της Γερμανίας….
Εκείνη είναι υπερήφανη που έζησε την Ελληνική Σημαία εκεί στην Πλατεία του Μονάχου, κι εγώ που την έχω αδερφή. Που μας γέννησε η κυρά Μαρούλα και τους δυο….
ΜΠΡΑΒΟ ΑΔΕΡΦΟΥΛΑ….

Δημήτριος Π. Κεραηλίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: