Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΕΜΝΟΤΗΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ Η ΝΙΚΗ ΤΖΑΒΕΛΛΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ...

Γεννήθηκα στη Λαμία, με καταγωγή από το Αϊβαλί. Σπούδασα στην Αμερική και την Αγγλία με ειδίκευση στην Οικονομία της Απασχόλησης. Είμαι στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας από το 1981. Έχω διατελέσει Διοικητής του ΟΑΕΔ (1989-1993), βουλευτής Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας (1994-1996), Σύμβουλος στην Petrola, εργάστηκα για το Project Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη και ήμουν Μέλος & Αντιπρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Έχω εργαστεί ως Αντιπρόεδρος της Intracom (2000-2007) και Εκτελεστικός Διευθυντής Ανάπτυξης Ομίλου Antenna (2007-2009). Υπήρξα Αντιπρόεδρος του Ιδρύματος Κόκκαλη (1996-2009), Αντιπρόεδρος του Ιδρύματος Λάτση – ΙΑΟΑ (1990-1996) και Μέλος του Dean’s Council Kennedy School Harvard University (1998-2009). Είμαι υπότροφος των Ιδρυμάτων Eisenhower, Adenauer, AFS και του OECD. Ως Ευρωβουλευτής (2009-2014), μόνιμο μέλος της Επιτροπής Ενέργειας, ανέπτυξα σημαντική δράση στα θέματα της ενεργειακής ασφάλειας της Ευρώπης και ως Αντιπρόεδρος της Επιτροπής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, για τις Σχέσεις με τις Η.Π.Α. προώθησα τα θέματα της Ασφάλειας για τα ευρωπαϊκά κοιτάσματα της Ανατολικής Μεσογείου.
Διεκδικώ την επανεκλογή μου, γιατί επιθυμώ να συμβάλλω στην διαμόρφωση του ενεργειακού τοπίου στην Ανατολική Μεσόγειο, προς όφελος της χώρας μας και της ΕΕ.

ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: