Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019

ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΤΣΙΝΤΙΚΙΔΟΥ, ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ, ΣΕ ΨΗΦΙΣΑΝ 5.000 ΠΙΕΡΙΕΙΣ - MIA ΓΕΜΑΤΗ Η ΚΕΡΚΙΔΑ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ;;;

Που είναι Η ΜΑΡΙΝΑ ΤΣΙΝΤΙΚΙΔΟΥ;;; ΟΕΟΟΟ - η αφίσα της δυό με τρεις εκλογές πίσω.
Τη θυμάσαι φουκαρά ΠΙΕΡΙΕΑ;;;
ΉΡΘΕ, ΉΔΕ ΚΑΙ ΑΠΗΛΘΕ Η ΜΑΡΙΝΑ ΤΣΙΝΤΙΚΙΔΟΥ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ...
Μέρες που είναι ας τη θυμώμαστε.
Διδαγματικά...
Μου έλεγε.

ΕΓΩ ΔΗΜΗΤΡΗ, ΒΓΩ ΔΕΝ ΒΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΕΡΙΑ - ΘΑ ΖΩ ΠΙΕΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΠΙΕΡΙΑ.
Μόλις έχασε;;;
Την έκανε κι από εκεί πάνε κι οι άλλοι....
Έ, ΝΑΙ.
Και σημειωτέων, την ψήφισαν 5.000 άνθρωποι.
Και να σας πω πως...
Όταν την άκουσε ένας παππούς να γκρινιάζει γιατί δεν την βγάλαμε, της είπε.
ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΤΣΙΝΤΙΚΙΔΟΥ, ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ, ΣΕ ΨΗΦΙΣΑΝ 5.000 ΠΙΕΡΙΕΙΣ - MIA ΓΕΜΑΤΗ Η ΚΕΡΚΙΔΑ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ;;;
ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Σε ψήφισαν τόσοι άνθρωποι, όσοι γεμίζουν ασφυκτικά την κερκίδα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ, την ΜΕΓΑΛΗ...
Της είπε.
Κι εκείνη;
Ούτε που κατάλαβε...
χα χα χα
Κι από εκεί πάνε κι άλλοι.
Που είναι Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ;;; ΟΕΟΟΟΟΟ
Που είναι Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ;;;; ΟΕΟΟΟΟΟΟ
Που είναι Η ΜΑΡΙΑ ΑΡΣΕΝΗ;;;; ΟΕΟΟΟΟΟΟΟΟ
Που είναι λοιπόν και Η ΜΑΡΙΝΑ ΤΣΙΝΤΙΚΙΔΟΥ;;; ΟΕΟΟΟΟΟΟ
Και που θα πάει ο ένας από το ψηφοδέλτιο το τωρινό της ΝΔ, βγει δεν βγει και μετά;;;; ΟΕΟΟΟΟΟ
Χαχα χα α

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: