Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

"ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ" - ΕΥΧΑΙΣΘΗΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΣΔΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΚΩΤΣΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΠΡΙΝ...

η Υποψήφια Βουλευτής Πιερίας με τον αείμνηστο Μπαρμπα Κώτσο Μπάσδρα σε εποχές με ...χαμόγελα
Σαν σήμερα πριν 3 χρόνια η Έφη Μπάσδρα έχασε τον αγαπημένο της πατέρα...
Και σήμερα...

Και σήμερα, μετά 3 χρόνια περνά πολύ δύσκολα, επίσης, γιατί έχει αγώνα μέγα...
Μέγα αγώνα, για να εκλεγεί ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ της ΠΙΕΡΙΑΣ!
Και ξέρω, πως ξέρει η Έφη πως είναι δύσκολο, σε τέτοιον αγώνα να μην έχεις το δέντρο της ζωής σου μαζί, για να σε σκεπάζει στον "καύσωνα" που ζεις...
Αιωνία του η μνήμη Έφη του πατέρα σου και να ζεις όπως θέλεις, για να τον θυμάσαι.
Ο άνθρωπος Έφη μου, πεθαίνει δυο φορές... Την δεύτερη όταν τον ξεχνάμε...
ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΗΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ....


Σήμερα συμπληρώνονται τρία χρόνια από την απώλεια του πατέρα μου. Στον προεκλογικό μου αγώνα, αυτή την ώρα θα ήθελα να ήταν εδώ μαζί μας. 
Είναι όμως μαζί μου και τον βρίσκω διαρκώς μπροστά μου! Στα λόγια του κόσμου, στις αναμνήσεις, στις ευχαριστίες! 
Γνωστός σε όλη την Πιερία, αγαπητός πολύ, "άρχοντας" όπως μου λένε όλοι, ο "Μπαρμπα-Κωτσος" είναι και θα είναι εδώ! 
Μπαμπά μου θα τον κερδίσουμε τον αγώνα μαζί!! 
Η ΠΙΕΡΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!!


Έφη Κων/νου Μπάσδρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: