Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΕΨΩ ΣΥΚΑ;;; "ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ, ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΙ ΕΓΩ, ΦΤΑΝΕΙ!"

– Όχι παιδί μου, είναι ανάγκη να σε γνωρίζω για να σε φιλέψω;

Μια γριούλα πέρασε...
Στάθηκε, ανασήκωσε απ’ το καλάθι που κρατούσε μερικά συκόφυλλα που το σκέπαζαν, διάλεξε και με φίλεψε δυο σύκα.
– Με γνωρίζεις κυρά μου; τη ρώτησα..
– Όχι παιδί μου, είναι ανάγκη να σε γνωρίζω για να σε φιλέψω;
Άνθρωπος δεν είσαι; Άνθρωπος είμαι και εγώ, δεν φτάνει;
Γέλασε... ένα δροσερό...
κοριτσίστικο γέλιο..
Και τράβηξε το δρόμο της κούτσα κούτσα κατά το κάστρο.
Έσταζαν τα δυο σύκα μέλι, ποτέ θαρρώ δεν γεύτηκα πιο νόστιμα. Τα ‘τρωγα και με δρόσιζαν τα λόγια της γριάς..
«άνθρωπος είσαι, άνθρωπος κι εγώ, φτάνει!»

Από το βιβλίο του Νίκου Καζαντζάκη «Αναφορά στον Γκρέκο»

ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΩΣ ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ - ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: