Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

ΝΙΚΟΛ ΤΕΛΙΟΡΙΔΟΥ: ΝΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΟΝΤΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΥΚΕΩΝ

Καλό αγώνα Ποντιάρα Νικόλ...
Να το σημείωμα για την επιτυχία της δικής μας, ΠΟΝΤΙΑΣ, αγαπημένης φίλης Καθηγήτριας Αγγλικών, μετά την ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ να ΕΚΛΕΓΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ με τον ΗΛΙΑ ΖΑΧΑΡΗ ως ΠΡΩΤΗ του συνδυασμού στο Δήμο Συκεών...
Καλή επιτυχία 

 And yes I did it!!!
Το ένα ταξίδι τελείωσε και τώρα αρχίζει ένα νέο για εμένα!! Τα επίσημα αποτελέσματα βγήκαν και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που με στηρίξατε και με αγκαλιάσατε με τόση αγάπη κατατάσσοντας με στην πρώτη θέση της προτίμησης των δημοτών των Συκεών και...

και αποτελώντας τη μοναδική εκλεγμένη γυναίκα του συνδυασμού πράγμα που δείχνει ότι κατέχω την πρώτη θέση και στην καρδιά σας κι αυτό έχει πολύ μεγάλη αξία για μένα. Πραγματικά είναι πολύ συγκινητικό και θα ήθελα να ξέρετε ότι θα κάνω τα πάντα για να βελτιωθούν τα πράγματα στην καθημερινότητα μας και θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να φανώ αντάξια της αγάπης του σεβασμού και της εμπιστοσύνης σας!!!
Η πίστη σας μου έδωσε τη δύναμη να κινήσω βουνά και η θέληση μου ψυχές....είμαι ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου. Η πόρτα μου θα είναι ανοιχτή για να βοηθήσω σε οποιοδήποτε θέμα όπως έκανα πάντα και θα συνεχίσω με αξιοπρέπεια όπως έκανα πάντα να σας κοιτάω στα μάτια.... με ταπεινότητα τα πόδια στη γη και με το βλέμμα ψηλά και μπροστά.... και φυσικά με κοινωνική συνεργασία!!


Τώρα Νικολ πάμε για άλλα....

ker@ilidis