Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019

Τι να πρωτοκάνεις ένας κι Εσύ και μόνον ΘΕΟΣ με τόσους φουκαράδες επί γης;;;

...γι' αυτό μην πετάτε μόνο άχριστα στους κάδους. Βάλτε και τίποτα καλό, γιατί ο Έλληνας πεινάει...
Κι εγώ φοβάμαι την πείνα...
Πως καταντήσαμε ρε Θέ μου;;;
Πως κατάντησε ο Έλληνας;
Κοίτα λίγο και στην αγαπημένη σου χώρα επιτέλους.
Ναι, ξέρω πως...

Ξέρω Θε μου πως έχεις δουλειά στον πλανήτη.
Και πως γέμισε ο κόσμος πόνο.
Τι να πρωτοκάνεις ένας κι Εσύ και μόνον ΘΕΟΣ με τόσους φουκαράδες επί γης;;;
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΘΕ ΜΟΥ, ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΦΟΥΚΑΡΑΔΕΣ ΕΠΙ ΓΗΣ;;; ΦΟΒΑΜΑΙ, ΠΩΣ ΦΟΒΑΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...
Κάνε κάτι και για την Ελλάδα.
Που ξέρω πως την αγαπάς.
Λένε πως ο Θεός των Ελλήνων πάντα έρχεται όταν πρέπει - Αλήθεια ή ψέμα ώ ΘΕ μου;;;

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: