Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019

Άγιε μου (Παΐσιε) ευχαριστούμε τον Θεό που σε χάρισε σε μας τους ανάξιους

...ώρες που είναι, σε γιορτάζουμε Άγιε μας Παΐσιε
Τα τελευταία λόγια του Αγίου Παΐσιου
_____________________
Ο Γεώργιος Μπλατζας διευθυντής της ογκολογικής κλινικής του θεαγενειου νοσοκομείου αναφέρει :
Με κάλεσε λίγες μέρες πριν κοιμηθεί λέγοντας μου κάτι που με συγκλόνισε, να προσεύχεσαι μου είπε για τους κεκοιμημένους που δεν μπορούν να προσευχηθούν για τον εαυτό τους, κατάλαβα ότι γνώριζε τι θα συμβεί. Την τελευταία εβδομάδα της ζωής του με κάλεσε και μου είπε, τώρα θα σε παρακαλέσω να με αφήσετε με τον Θεό!
Τον Θεό που από την νεότητα του πόθησε και υπηρέτησε. Άγιε μου ευχαριστούμε τον Θεό που σε χάρισε σε μας τους ανάξιους!!
Φώτισες σαν φάρος πνευματικός χιλιάδες ψυχές!!
Ανήμερα της γιορτής σου Άγιε μου μην ξεχνάς εμάς τους Αμαρτωλούς πρέσβευε στον Κύριο για την σωτηρία μας!! ΑΜΗΝ


Ένας από τους κοντινούς μας και σύγχρονους Αγίους της Εκκλησίας μας, που τον δέχονται και τον παραδέχονται απανταχού της γης.
Η Ζωή του ήταν για μας ένα παράδειγμα αγάπης στον Κύριο...
Σεμνότητας, απλότητας, αγάπης στον άνθρωπο, θυσίας, ευτυχίας...
Βοήθεια μας Άγιε Παΐσιε...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis


Δεν υπάρχουν σχόλια: