Κυριακή 25 Αυγούστου 2019

ΘΑΝΑΣΑΚΗ ΜΟΥ (με κοιτάς πως σε κοιτώ), ΟΠΟΙΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ, ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ Ο ΛΥΚΟΣ...

Με κοιτάς πως σε κοιτώ ρε ΘΑΝΑΣΑΚΗ;;;
Εγώ την βρήκα την άκρη.
Ξέρεις γιατί;;;
Επειδή, δεν έφυγα από το μαντρί....
ΘΑΝΑΣΑΚΗ ΜΟΥ, ΟΠΟΙΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ, ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ Ο ΛΥΚΟΣ...
Κι εγώ;;;

Εγώ κατάφερα.
Μπορεί να έχασα, αλλά έγινα ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ;;;
Τι άκουσες;;;;
Βολευτής;;;
Όχι ρε....
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ΣΑΒΒΑΣ ΧΙΟΝΙΔΗΣ...
Ενώ εσύ;;;
Σε έφαγε ο λύκος.
Ο λύκος της πολιτικής.
Ένα απλό ΣΥΜΒΟΥΛΑΚΗ θα είσαι στο νέο ΔΣ του ΔΗΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ενώ μαζί μου, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ και ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ και ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ και και και και....
ΘΑΝΑΣΑΚΗ ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΕ, ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ, ΠΑΛΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΘΑ 'ΝΑΙ!
Αν τα βρούμε....

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: