Σάββατο 10 Αυγούστου 2019

ΖΗΤΗΣΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΣΟΜΠΑΝΟΣΚΥΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΠΡΟΒΑΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ; ΧΑΜΟΣ!!!!

ΤΣΟΜΠΑΝΟΣΚΥΛΑ ΣΤΑ ...ΠΙΕΡΙΑ ΟΡΗ ΜΑΣ
Εκεί στα Πιέρια όρη μια φωτογραφία από φίλο μου βοσκό...
Όλοι βάζουν τα κοπάδια με τα πρόβατα, εμείς στον ΠΥΡΡΙΧΙΟ στηρίζουμε και τους φύλακες τους...
Εννοείται πως...

Εννοείται πως στηρίζουμε τους σκύλους που φυλάν τα πρόβατα...
Γιατί έτσι πρέπει,
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΠΙΕΡΙΑ ΟΡΗ, ΕΝΑ ΚΟΠΑΔΙ ...ΣΚΥΛΟΙ ΠΟΥ ΦΥΛΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΠΑΔΙ ΠΡΟΒΑΤΑ.
Θα μου πεις και που είναι το προτότυπο.
Το πρωτότυπο είναι τσομπάνος με το ΕΞΥΠΝΟ ΚΙΝΗΤΟ.
Δεν πήρα την άδεια του να γράψω το όνομα του, όμως, μας παρακολουθεί από εκεί πάνω πάντα και είναι αναγνώστης του ΠΥΡΡΙΧΙΟΥ μου.
Πολλές φορές μου τα ...χώνει κι όλας για πράματα που γράφω. Όμως, εγώ;;;
Εγώ εκεί.
Τον έχω φίλο.
Κι όταν του ζήτησα φωτογραφίες, μου έστειλε από τα πρόβατα.
Κι εγώ του ζήτησα από τους σκύλους.
ΖΗΤΗΣΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΣΟΜΠΑΝΟΣΚΥΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΠΡΟΒΑΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ; ΧΑΜΟΣ!!!!
Χα χα χα
Έτσι πως ψηφίζουμε, είμαστε για να πάμε στα βουνά...
Χα χα χα

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: