Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

Η ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ "ΜΑΥΡΙΣΑΝΕ" ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ...ΒΟΥΛΕΥΤΗ!

ΚΟΥΙΖ: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ;
Κοιτάχτε ΚΑΤΕΡΙΝΗ να γουστάρετε....
Κι αυτά είναι όλα ΚΕΝΤΡΟ....
Στην πρώτη φωτογραφία, σκουπίδια... Απλά.
Στη δεύτερη τα πλακάκια της τέταρτης φωτογραφίας, λες και είναι παζλ... Απλά.
Στην τρίτη όμως είναι όλα τα λεφτά..
Πριν λίγο η φίλη μου η Σοφία, εκεί στο κέντρο τελείως, ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΥ, δίπλα στον Καραπάνο τον φίλο μου με τα όργανα, έχει αυτά τα χορτοκλαδιά.
Η Σοφία τους ψάχνει μήνες...
Για την..

3,5 ΜΗΝΕΣ ΕΚΕΙ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ - ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ, ΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΜΑ...
Για την ακρίβεια για 3,5 μήνες.
Σιγά μη και τους βρεις Σοφία μου...
Η ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ "ΜΑΥΡΙΣΑΝΕ" ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ...ΒΟΥΛΕΥΤΗ!
Των επιλογών του...
Έβαλε κάποιον για ΔΗΜΑΡΧΟ, έναν κύριο που ούτως ή άλλως έτη κι έτη ήταν αόρατος και τώρα σβαρνίζει τον χρόνο μήπως και γλυτώσει στην 1η Σεπτεμβρίου του 2019 από τον μπελά που τον έβαλε ο πρώην Δήμαρχος Κατερίνης, να τον κάνει ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ!
ΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΑΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΕΚΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΟΤΕ
Ποιος είναι ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ σήμερα ρε παιδιά;;;
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ;;;;
ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Όμως πολύ σοβαρά τώρα ΤΑΣΟ μου ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΕ....
Άντε ρε φουκαρά, 17 κι απόψε και απολύεσαι!
χα χα χα χα χα

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis




Δεν υπάρχουν σχόλια: