Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019

ΓΡΑΨΤΕ ΡΕ ΚΟΤΕΣ ΛΥΡΑΤΕΣ ΟΝΟΜΑ ΚΙ ΕΠΩΝΥΜΟ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΤΙΣ ΜΑΓΚΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ - ΑΥΤΑ - ΧΑΧΑΧΑΑΑΑ

Λεβέντες εσείς που γράφετε ανώνυμα μηνύματα του στιλ "Θάνος Κατερίνη" ή "Νίκος Κολινδρός" ή "Γιάννης Λιτόχωρο" ή "Νίκη Καταχάς", μήπως πρέπει να βάλετε όπως εγώ το όνομα σας;;;
Εγώ λέγομαι ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ και ότι γράφω, είναι ΕΠΩΝΥΜΩΣ κι επώνυμο!
Κότες, λυράτες!
Μαγκιλίκια;;;

Και στην Κατερίνη, εδώ, ο ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ έχει την υπογραφή του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ και τέλος.....
Γι' αυτό, δεν θέλω μαγκιές του τύπου, ότι είναι να πεις να το πεις...
Τι παραπάνω από αυτά που γράφω ρε ΚΟΤΕΣ;;;;
Εσείς γράψτε το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΝΟ σας το αληθινό, να δούμε αν έχετε τα κότσια να γράψετε κι αυτά που μου γράφετε ανωνύμως.
Αυτά προς στιγμήν....
Κότες - κο κο κο
Γελάω μαζί σας ρε.
Εξ αιτίας σας η ΠΙΕΡΙΑ είναι εδώ και χρόνια στο απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ.
Γιατί μια κότα ψηφίζει και μια κότα κάνει κο κο κο....
Και μια κότα σαν κι εσένα φταίει για ότι είναι αυτός ο τόπος.
ΕΓΩ ΕΧΩ ΥΠΟΓΡΑΦΗ, ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΔΕΣ ΤΗΝ....

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: