Παρασκευή 2 Αυγούστου 2019

ΛΕΜΟΝΟΠΟΥΛΟΣ - ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΓΑΛΑΖΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΣΟΥΝ ...ΓΑΛΑΖΙΟ ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ...ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ...ΚΥΝΗΓΗΣΩ!

ΑΣΤΡΑΨΕ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΞΕ Ο ΤΑΚΗΣ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΣΟΥΝ ΝΙΚΗ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΑΛΑΖΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
Αν έρθουν ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ στην ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ του νέου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, θα τους ...κράξω!!!
Μου είπε ο Τάκης ο Λεμονόπουλος.
Δεν έχουν δουλειά, συνέχισε!
Δεν έχουν δουλειά, να έρθουν και να πουν πως αυτή η ΔΙΟΙΚΗΣΗ που θα διοικήσει τη νέα θητεία ΕΙΝΑΙ ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ....

Όχι, μου είπε. Δεν είναι νίκη της Νέας Δημοκρατίας αυτή η Νέα Διοίκηση υπό τον Νέο Δήμαρχο και πρώην Βουλευτή.
Εφ όσων έχει ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ, ΠΑΣΟΚΟΥΣ, ΠΡΩΗΝ ΠΑΣΟΚΟΥΣ, ΠΡΩΤΗΣ ΦΟΡΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ κλπ κλπ, πως είναι ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ αυτός ο Δήμος;;;
Αυτός ο Δήμος της ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ δεν είναι ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ αλλά....
Μου είπε κι άλλα ο φίλος μου ο Τάκης...
Άλλη φορά θα τα πω...
Όμως, αυτό το πρώτο;;;
ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΓΑΛΑΖΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΣΟΥΝ ...ΓΑΛΑΖΙΟ ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ...ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ...ΚΥΝΗΓΗΣΩ!
Χα χα χα
Και δεν εννοεί βέβαια τον ΧΙΟΝΙΔΗ αλλά άλλους... Γιατί ο Σαββούλης ως ηττημένος ...νικητής δικαιούται να είναι! χα χα χα
Κι εγώ, επειδή ξέρω την τρέλα του Τάκαρου, τον πιστεύω....
Θα το κάνει...
χα χα χα
Κι εννοεί βέβαια την ΣΥΜΠΡΑΞΗ του ΚΟΥΚΟΥ με τον ΝΤΑΝΤΑΜΗ.
Και το ότι ο Νταντάμης θα χρησιμοποιήσει στη διοίκηση με Κουκοδήμο, ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ, ΓΚΟΥΝΑ, ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟ, ΝΤΑΝΤΑΜΗ και λοιπούς που είναι κομματικά από κέντρο και ...αριστερά!!!

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: