Παρασκευή 16 Αυγούστου 2019

ΦΩΝΤΑΣ ΜΠΑΡΑΛΙΑΚΟΣ ΣΕ ΜΕΛΙΝΑ ΚΟΡΟΜΗΛΗ: "ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΜΟΥ, ΝΑ Σ' ΕΧΕΙ Η ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ"

Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟ
Ένα γλυκύτατο μήνυμα του Βουλευτή Πιερίας ΦΩΝΤΑ ΜΠΑΡΑΛΙΑΚΟΥ, για τη γιορτή της γυναίκας του ΜΕΛΙΝΑΣ ΚΟΡΟΜΗΛΗ....
Και, εμείς;;;
Το μοιραζόμαστε με σας, για να δείτε, πως κάποιοι άνθρωποι στην φρέσκια διοίκηση της Πιερίας, είναι ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΑΣ...
ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
Να μη σας κρατώ σε αγωνία, να το μήνυμα του Φώντα προ την Μελίνα δημόσια, για την γιορτή της, τη ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ...

<<Σήμερα γιορτάζει η Παναγιά, μεγάλη γιορτή. 
Και στο δικό μου σπιτικό γιορτάζει ο άνθρωπος μου, το στήριγμα μου, η Μελίνα μου. 
Να σε χαιρόμαστε καλή μου, η Παναγίτσα να σε έχει πάντα καλά>>!


ΦΩΝΤΑΣ ΜΠΑΡΑΛΙΑΚΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Κι ο ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ, εύχεται στην ΜΕΛΙΝΑ, υγεία, αγάπη κι ευτυχία. Εύχεται στην οικογένεια του φίλου Φώντα, ό,τι καλύτερο και πάντα ΕΝΩΜΕΝΗ!!!!
Και στο δύσκολο φρέσκο έργο του υπέρ μας, να έχει μόνο επιτυχίες και να μας φέρει στον Νομό ευημερία.
ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΦΩΝΤΑ ΜΠΑΡΑΛΙΑΚΟ - ΕΥΧΗ.

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: