Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2019

Ο ΧΙΟΝΙΔΗΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ 12ΧΡΟΝΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΜΑ....

Τελικά ο ΣΑΒΒΑΣ ως ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ όλα κακά τα έκανε για 12 ολόκληρα χρόνια που ήταν στη θητεία αυτή;;;
Του Δημητρίου Π. Κεραηλίδη

Ξέρω.
Φίλε που είσαι φίλος του ΣΑΒΒΑ, να ξέρεις πως...
Ότι γράφω στο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ, είναι η αλήθεια.
Ίσως να σου φαίνεται ως ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ, όμως, θεωρώ πως γράφω αλήθεια.
Και επειδή, κάποιοι λένε, πως τώρα η ΕΠΟΧΗ ΧΙΟΝΙΔΗ έλαβε τέλος, και πρέπει να αρχίσουμε να βλέπουμε ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ, εγώ, το κάνω.
Κάντε κατά κάτω τις αναρτήσεις μου και θα δείτε.
Επί παραδείγματι, του έγραψα.
Η ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΟ, ΤΟ ΗΜΙΣΥ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ ΚΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΡΧΉ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕΣ!
Κι άλλα.
Μου είπες κι άλλα φίλε.
Όμως, σε ένα έχεις δίκιο.
Κάτσε ρε Κεραηλίδη, μου είπες, ο ΣΑΒΒΑΣ ως ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ όλα κακά τα έκανε για 12 ολόκληρα χρόνια που ήταν στη θητεία αυτή;
Ναι.
Σε αυτό έχεις δίκιο αδερφέ.
ΈΚΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ, ΟΜΩΣ ΘΕΛΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ΓΙΑΤΙ....
Όχι, δεν θα μπω στα γιατί.
Σήμερα.
Τώρα θα θυμηθώ, μεγάλα καλά του ΧΙΟΝΙΔΗ...
  • ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, καθώς το πάρκο του Αμοιρίδη, ήταν το πάρκο των κατατρεγμένων και των παρανόμων...
  • ΔΙΑΝΟΙΞΕΙΣ. Ναι. Άνοιξε κάτι φουκαριάκικα δρομάκια, που επί χρόνια κανένας Δήμαρχος Κατερίνης, δεν τολμούσε να τα ανοίξει. Πχ, εκεί στο Παρκάκι. Στην Πλατεία Ηρώων, που το περνώ κάθε μέρα και δοξάζω Χιονίδη... Ναι.
  • ΤΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ. Ναι. Πχ, αν ήθελες να κάνεις αριστερά εκεί στα κανόνια ερχόμενος από ΔΕΥΑΚ, και είχες μπροστά σου καμιά θειά, ή κανέναν παππού να οδηγεί, έκανες ...3 χρόνια να στρίψεις για του Τσικαδέρη. χα χα χα Βέβαια, θα ήθελα να μου δώσει στρόγγυλο και στα ΚΤΕΛ, όμως, δεν πειράζει, θα το κάνει ο ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ
  • Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ. Ναι... Φοβερός.
  • Η ΠΛΑΤΕΙΑ "ΧΙΟΝΙΔΗ" που την λέγανε παλιά ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και τώρα τη λένε ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ. Ναι. Φοβερή πλατεία. Ναι, απολαμβάνω εκεί τον καφέ μου και γουστάρω. ΥΓ: Όσο για το πλατεία ΧΙΟΝΙΔΗ, έτσι το έγραψα για πλάκα, γιατί εκεί κουβάλησε τον ΔΕΣΠΟΤΗ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΑΣΤΑΣΗ για προεκλογικούς λόγους, όμως, το προσπερνώ... Θα ξαναγυρίσουμε στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.
  • ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ. Ναι. Πολύ πράσινο ρε σεις. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΣΑΒΒΑ, που το έκανε κι εγώ, χθες το καμάρωνα. Ναι, πολύ πράσινο...
  • ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ. Ναι. Πολύ πράσινο στα ΑΣΤΙΚΑ. Νομίζω πως το καλοκαίρι, μας δίνει 2 ή 3 βαθμούς κάτω, σε καύσωνα. Και μπράβο του, επίσης...
  • ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Όλα τα σχολεία μας δεν είχαν ελλείψεις σε τίποτα. Όλα ήταν μια χαρά όλα σχεδόν τα χρόνια.
Κι άλλα. Κι άλλα.
Μπορώ να γράψω πολλά, όμως...
Θα μείνω εδώ, γιατί πράγματι.
Ο ΧΙΟΝΙΔΗΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ 12ΧΡΟΝΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΜΑ....
Μα και ξε ...μα σήμερα δεν έχει.
Εδώ το σταματάω φίλε, γιατί θα με μαλώσεις.
Χα χα χα

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: