Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΟΙΑ "ΣΤΟΛΗ" ΘΑ ΦΟΡΑΣ ΚΥΡΙΕ ΜΑΝΩΛΑ, ΤΟΥ ...ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ Ή, ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ;

ΚΥΡΙΕ ΜΑΝΩΛΑ,
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ...ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΜΟΥ
Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας

Στρατηγέ μου, ωχ, τι είπα τώρα....
Δήμαρχε μου, τα σέβη μου.
Μπερδεύτηκα Δήμαρχε μου Πύδνας Κολινδρού και Στρατηγέ μου Ανέστη Μανωλά...
Δεν ξέρω πως να σε προσφωνήσω.
Εσύ, έμαθες.
Όλοι έξω, εδώ και καιρό σε λένε "ΣΤΡΑΤΗΓΕ" μου, τα σέβη μου!
Κι εγώ επίσης.
Εμείς, όμως, τώρα, θα πρέπει να περιμένουμε από σένα, να ΣΩΣΕΙΣ, έναν άκρως ΠΟΝΕΜΕΝΟ, και ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΙΚΟ ΤΟΠΟ, αυτόν της ΒΟΡΕΙΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ.
Που,
τιμώρησε ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, κάνοντας σε ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ή αλλιώς ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΟΡΕΙΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ, με μία σαφή εντολή.
ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΔΗΛΑΔΗ, ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ 8 ΜΌΛΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ, ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ 14 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΨΗΦΟΥΣ.
Η εντολή είναι Στρατηγέ μου, ωχ, Δήμαρχε μου (η δύναμη της συνήθειας) να τα βρεις με τους αντιπάλους σου, θέλεις δε θέλεις.
Και ξέρεις κάτι;
ΠΡΕΠΕΙ, ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ.
ΠΟΙΑ "ΣΤΟΛΗ" ΘΑ ΦΟΡΑΣ ΚΥΡΙΕ ΜΑΝΩΛΑ, ΤΟΥ ...ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ Ή, ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ; - ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ.
Δε γίνεται, να νομίζεις πως είσαι Στρατηγός, του ότι μου κάνει το κρατώ κι ότι όχι, το πετώ...
Εδώ, η εντολή είναι σαφής.
ΘΕΣ ΔΕ ΘΕΣ, ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΛΕΓΕΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Με αυτούς θα περάσεις ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ!
Θέλεις δε θέλεις.
Με αυτούς όλους πρέπει να διοικήσεις.
Δεν μπορεί να λες στους ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΣΟΥ, αν δεν πάτε καλά, θα φύγετε!
Θέλεις δε θέλεις, πρέπει να είσαι με τους δικούς σου τους 7 και να βρεις κι άλλους τόσους, για να ψηφίζεις θέματα. Αν δεν ψηφίζονται θέματα, δεν μπορεί να διοικήσεις Δήμο. Δεν είναι εδώ στρατός Στρατηγέ μου του "ΕΚΤΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΜΕΝΟΣ".
Εδώ, ή ψηφίζεις, ή ...ψηφίζεις! Δήμαρχος είσαι Στρατηγέ μου κι όχι Στρατηγός!
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ.
Και εδώ, δεν παίρνει λάθη. Ο τόπος είναι ΠΟΝΕΜΕΝΟΣ κι από σένα περιμένει πολλά. Ο τόπος είναι ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟΣ κι από σένα περιμένει πολλά.
Εδώ κολλάει το "Ή ΠΑΠΑΣ ΠΑΠΑΣ Ή ΖΕΥΓΑΣ ...ΖΕΥΓΑΣ" δεν έχει εδώ και παπάς και ζευγάς, γιατί τα λάθη εδώ δεν τα πληρώνεις εσύ, μα ο λαός της Βόρειας Πιερίας.
ΥΓ: Κοίτα να τα βρεις, ή με τον ΚΑΖΑ, τον ΖΑΦΕΙΡΗ, ακόμα και με τον ΛΑΓΔΑΡΗ, σε κάποια θέματα, γιατί το χάσαμε!
Αυτά και περιμένω, να κρεμάσεις τη στολή του Στρατηγού στο ντουλάπι, και να την ξαναφορέσεις, όταν ο κόσμος σε στείλει σπίτι, ή όταν εσύ το αποφασίσεις, δηλαδή, αν δε μας γουστάρεις και μας παρατήσεις στον πόνο μας!
ΑΥΤΑ...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: