Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2019

ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ, ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ, ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΥΠΕΡ ΑΥΤΗΣ.

<<Πολλοί εκφράζουν σκεπτικισμό για τα συλλαλητήρια υποσκάπτοντας έστω και άθελα τους την επιτυχία του σημερινού συλλαλητηρίου στις 18:00 στο άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου στην Θεσσαλονίκη!!!!
Εμείς θα κάνουμε το χρέος μας!! Για την ακρίβεια ένα απειροελάχιστο μέρος του χρέους μας!
Τι  είναι η ταλαιπωρία ενός ταξιδιού στην Θεσσαλονίκη και η εισπνοή λίγων (ή και πολλών) χημικών;
Για να ελευθερωθούμε εμείς κάποιοι θυσιάστηκαν!
Για να μπορούμε να επιτρέπουμε με τις άθλιες επιλογές μας στην εκλογική διαδικασία κάποιους απάτριδες ημιμαθείς διεθνιστές να παραδίδουν εθνική κυριαρχία κάποια αμούστακα παιδιά πότισαν με το αίμα τους κάθε σπιθαμή γης και ιστορίας που σήμερα επαίσχυντα βάζουν βάσεις για να απεμποληθούν!
Πόσο αμετροεπείς μπορούμε να είμαστε;
Αναδημοσιεύστε σας παρακαλώ!!!
Κάντε κάτι για την Πατρίδα μας!>>

Το παραπάνω κείμενο το βρήκα που το δημοσίευσε ένας φίλος.
Με εκφράζει απόλυτα και το αναδημοσιεύω όπως μου ζήτησε.
Κι όχι μόνο γι' αυτό, αλλά και γιατί ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ, ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ, ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΥΠΕΡ ΑΥΤΗΣ.

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: