Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019

ΉΣΟΥΝ ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΑΡΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ, ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟ, ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΝΙΚΗΣΕ!

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΚΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΠΑΡΕΑ, ΥΠΕΡ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟΥ ΣΟΥ!
Γράφει κι ΥΠΟγράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ

Ά ρε φίλε Άρη...
Τώρα θα σου πω το μεγάλο μου μυστικό...
Τώρα που ξεκίνησες το μεγάλο ταξίδι σου στ' αστέρια.
Γιατί ήσουν αστέρι..
Ξέρεις κάτι φίλε;;;
Ίσως ότι πέτυχα στον αθλητισμό, να το οφείλω ΚΑΙ σε σένα....
Και εξηγούμαι...
Ερχόμουν στο γήπεδο, εγώ ένας μέτριος αθλητής, όμως ανήσυχος.
Που δεν είχε το ταλέντο το δικό σου, του Τσουγκράνη, της Ζαΐρας, αργότερα του Κώστα Κουκοδήμου, ή του Χάρη του Βαρυτιμίδη, που ήταν στο ίδιο άθλημα με σένα, όμως...
Ρε συ φίλε, ήμουν ανήσυχα ανήσυχος στον αθλητισμό.
Τα κατάφερα σε άλλους τομείς του.
Κι έγινα γυμναστής, ή Αθλητικός συντάκτης καλός, λένε...
Χάρη σε εσάς.
Και εξηγούμαι...

Όταν ήταν να σπουδάσω ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ, ήμουν σε ένα σπίτι στην Θεσσαλονίκη, με τον φίλο μου τον ΒΑΓΓΕΛΗ ΤΟΝ ΤΣΙΑΔΗΜΑ, θυμάσαι Βαγγέλη;;;
Και εκεί, είδα ένα μεγάλο πόστερ σε ένα κλικ με εσένα να περνάς το εμπόδιο, σαν βέλος...
Ήταν η φωτογραφία ασπρόμαυρη, μα συγκλονιστική...
Έπαθα μόλις την είδα.
Ήθελα κι εγώ να περάσω στην ζωή μου ένα εμπόδιο, έτσι, μα ποτέ δεν τα κατάφερα.
Ούτε όταν έδωσα ακόμα εξετάσεις για να περάσω το μάθημα αυτό στα ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ.
Γιατί έτσι τα περνούσες όλα τα εμπόδια μόνο εσύ...
ΉΣΟΥΝ ΤΟ ΒΕΛΟΣ ΑΡΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ, ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΑ...
ΕΚΤΟΣ  ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΟ, ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΝΙΚΗΣΕ!
Περνούσες τα εμπόδια σαν όπως το βέλος του Οδυσσέα, που πέρασε τα τσεκούρια για να δείξει στην αγαπημένη του Πηνελόπη, πως ήταν αυτός, γιατί έτσι θα νικούσε τους μνηστήρες της.
Κι εκείνη η σκηνή είναι αποτυπωμένη και τώρα στο νου μου.
Που να είναι άραγε εκείνη η φωτογραφία;;;
Το βλέμμα σου είναι πάντα χαραγμένο στη μνήμη μου και με αυτό ίσως να ξεκίνησα κι εγώ να νικάω.
Κι έτσι έγινες ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ στα 110 με εμπόδια.
Κι ύστερα ΒΑΛΚΑΝΙΟΝΙΚΗΣ.
Κι ύστερα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ και καλός πολίτης ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ!
Κι ύστερα ωραίος οικογενειάρχης.
Κι ύστερα ωραίος γείτονας.
Κι ύστερα;;;
Κι ύστερα έφυγες για το μεγάλο ταξίδι, έτσι ξαφνικά...
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΚΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΠΑΡΕΑ, ΥΠΕΡ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟΥ ΣΟΥ!
ΥΓ: Χρυσούλα μου κουράγιο... Κι όταν μπορέσεις, αν υπάρχει εκείνη η φωτογραφία του Άρη, το πόστερ που περνά το εμπόδιο σαν βέλος, τη θέλω... Πρέπει να την έχουν κι άλλοι σαν όπως εμένα οδηγό στους αγώνες τους!!!

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: