Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2019

Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ...ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ - ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ

Το καλύτερο παιδί της Κατερίνης κι όχι μόνον, με τις γυναίκες της ζωής του
Γράφει κι υπογράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ

<<Με τις γυναίκες της Ζωής μου❤️...Να ζήσετε φωτεινούλα μου❣️...!!!!
Εμείς οι ΠΌΝΤΙΟΙ>> ❤️🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼


Θοδωρής Καμπουρίδης

Ο Θοδωρής, ο πρώην ποδοσφαιριστής του Πιερικού και φίλος μου και τώρα από τους ανθρώπους που λατρεύουν την καλλιέργεια της γυμναστικής, με τα κορίτσια της ζωής του!
Θα συμπλήρωνα εγώ.
Εκείνος όμως, βλέπετε;;;

Χαμογελά σε αυτό το κλικ γιατί έχει μαζί τις γυναίκες της ζωής του...
Αδερφή και φίλη...
Φίλε να τις χαίρεσαι κι εγώ να σας καμαρώνω.
Για πάντα φίλος σου, Δημήτρης...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

1Dimitrios Kerailidis ΠΟΝΤΙΕ φίλε μου Δημήτρη να σε χαιρόμαστε...Χρόνια Πολλά κ καλά δημοσιογραφάρα κ συγγραφέα της καρδιάς μας...Με υγεία...!!!��������������������❤️