Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

Η "ΔΟΚΤΩΡ" ΕΖΗΣΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΗΣ ...ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΑ 16 ΤΗΣ, ΤΟ ΄90 ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ

Δρ Ελένη Κοντογιάννη, Ιατρός εκ Πιερίας (Κατερίνη).
<<Αυτή τη φωτογραφία τραβήχτηκε το ΄90 και είμαι στο γραφείο μου, στο Hammersmith Hospital στο Λονδίνο, όταν είχα ξεκινήσει το διδακτορικό μου. Ένιωθα ευλογημένη κι απίστευτα τυχερή που το όνειρο που είχα από τα 16 μου χρόνια είχε αρχίσει να γίνεται πραγματικότητα. Καλή επιτυχία στους φοιτητές μου στο μεταπτυχιακό της Αναπαραγωγικής Ιατρικής στο ΕΚΠΑ που τώρα ξεκινούν και εύχομαι και τα δικά τους όνειρα να γίνουν πραγματικότητα>>.

Δρ Ελένη Κοντογιάννη
Ειδική Εμβρυολόγος

Για όσους δεν ξέρουν την ΓΙΑΤΡΟ της φωτογραφίας, να τους την παρουσιάσω.

Είναι ένα κορίτσι που όπως γράφει τα όνειρα που είχε στα 16 της χρόνια, έγιναν στην ΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Έγιναν στην ΠΙΕΡΙΑ ΜΑΣ...
Κι η ΓΙΑΤΡΟΣ, είναι δικό μας παιδί.
Που αν μη τι άλλο στο είδος της είναι από τις καλύτερες στην Ελλάδα.
Για να μην πω Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΙΔΙΚΗ ΕΜΒΡΥΟΛΟΓΟΣ εν Ελλάδι, ίσως και στην Ευρώπη!
Θα μου πείτε πως υπερβάλλω;;;
Έ, ναι, έχω φάει εγώ την πετριά μου με την αγάπη μου προς την πατρίδα μου την ΚΑΤΕΡΙΝΗ!
Γιατί να το κρύψω;
Άλλωστε η Κυρία Κοντογιάννη, είναι ένα παιδί, που μεγάλωσε στην γειτονιά μου.
Είναι ένα παιδί, από τα καλύτερα που έβγαλε ο τόπος μας.
Είναι ένα παιδί του μπαμπά της του ΓΙΑΤΡΟΥ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ, που την εποχή εκείνη με έκανε καλά δεκάδες φορές!
Είναι ένα παιδί, που χαίρεσαι που ως παιδί κι εσύ, μεγάλωσες λίγο πιο εκεί από το σπίτι της!
Στην ίδια πόλη, στην ίδια ...πατρίδα!
Γιατρέ μου Ελένη Κοντογιάννη, εμείς εδώ είμαστε υπερήφανοι που είσαι δικό μας παιδί και καμαρώνουμε με τις επιτυχίες σου.
Με τις επιτυχίες σου, να δίνεις σε αγκαλιές μανάδων, πολλά παιδιά, που δίχως εσένα δεν θα τα είχαν, ίσως και ...ΠΟΤΕ!
Σε ευχαριστούμε....

Δημήτρης Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: