Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΠΑΜΠΗ: "Ά, ΜΠΑΜΠΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΥΓΕΣ ΜΑ - ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΗΡΩΑΣ ΜΟΥ"...

<<Ένας και μοναδικός για όλους>>...

Γιάννης Τρελλόπουλος
Επιχειρηματίας - Γιος του Μπάμπη του φίλου και συμμαθητή μου...

Ναι, με συγκλόνισε το μήνυμα και της κόρης του Μπάμπη του φίλου μου, μα και οι λίγες λέξεις που έγραψε ο Γιάννης που ξέρω πόσο πολύ τον αγάπησε...
Και λίγο πιο πάνω, στην φωτογραφία του αδερφού μου Μπάμπη, η κόρη του Ματίνα....
Τώρα φίλε κι εγώ ξέρω, πως τότε, που καθόμασταν τις τελευταίες τάξεις του Λυκείου στο ίδιο το θρανίο, κι ύστερα βγαίναμε και κάναμε τα ωραία μας, και μιλάγαμε και αγαπούσαμε και ρουφούσαμε τη ζωή γουλιά γουλιά και χτίζαμε χαρακτήρα, να....

Τώρα ξέρω τι χτίσαμε....
Τώρα ξέρω τι έχουμε να αφήσουμε ή αφήσαμε πίσω, σαν όπως εσύ ρε Μπάμπη....
Τα παιδιά μας...
Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ΤΡΕΛΛΟΠΟΥΟΣ, ΗΤΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΒΟΡΩΝΟ, ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΟΥ "ΓΑΣ" ΤΟΥ ΣΒΟΡΩΝΟΥ.
Σημειώνω πως επί των ημερών του έφυγε για να κάνει την μεγάλη του καριέρα ο Κυριάκος Παπαδόπουλος, ο γιος του φίλου του του Νίκου!!!
Μπάμπη αδερφέ, μας λείπεις.
Εσύ και οι ζεϊμπεκιές που χορεύαμε μαζί, τότε, που γουστάραμε....
Ξέρεις εσύ....
Ναι ρε Γιάννη.
Ο Μπάμπης για κάποιους από εμάς, ήταν ένας και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!
Έχεις δίκιο.

Δημήτρης Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: