Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

"ΔΗΜΗΤΡΗ, ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΔΗΜΑΡΧΟΣ", ΜΟΥ ΕΙΠΕ

Τώρα μετά τόσα χρόνια μπορώ να το πω....
Πολύ μάγκας αυτός ο Κουκοδήμος, έτσι;;;
Εκεί....
Εκείνη τη μέρα που έβγαλα αυτή την φωτογραφία, ου είχε πει....
ΔΗΜΗΤΡΗ, ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ...
Και το έκανε...

Μου το είπε όταν ο Δήμαρχος τότε Σάββας Χιονίδης πήγε να ταΐσει τα πουλάκια του.
Τα περιστέρια του.
Ή τέλος πάντων πήγε κάπου πίσω, να κάνει κάτι.
Και στο γραφείο Δημάρχου Κατερίνης, έπαιξε αυτή η ατάκα.
Τελικά ρε Κούκο, είσαι πολύ μάγκας.
Το είπες και το έκανες.
Όμως, δεν ξέρω αν κάτω στο γραφείο σου, έχεις αυτή την Άσπρη την Πολυθρόνα!
Ή μήπως εκείνη ανάμεσα σας και πίσω, την Μαύρη;;;;
χα χα χα
ΥΓ: Μου είπε όμως και κάτι άλλο...
ΔΗΜΗΤΡΗ, ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ...
Όμως, θα κατέβω άλλη μια φορά ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ, για να γίνω ΥΠΟΥΡΓΟΣ....
Και ο μπαγάσας και ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ έγινε, μα και ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ!
ΧΑ ΧΑ ΧΑ
ΥΓ: Τώρα, τις προάλλες στη γιορτή μου, του Αγίου Δημητρίου, όταν με πήρε για ευχές, μου είπε τι θα γίνει μετά από Δήμαρχος Κατερίνης. Όμως δεν το μαρτυράω! χαχαχα

Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: