Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019

ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΠΡΕΠΕΙ, ΚΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ...ΒΟΛΤΑ ΜΑΣ & ΟΧΙ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ

Καλό είναι αν δεν πρέπει να μη βγαίνουμε έξω σήμερα με τα αυτοκίνητα μας...
Κι αυτό πρέπει...
Πρέπει να είναι νόμος.
Τέτοιες μέρες, τέτοιες ώρες, καλό είναι να αφήσουμε την Αστυνομία, την Πυροσβεστική, τους Δήμους, τις Νομαρχίες και τα όργανα, να κυκλοφορούν όπως πρέπει....
ΌΧΙ ΕΞΩ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΓΚΗ - ΝΟΜΟΣ!
Τι δουλειά έχω εγώ να πάω να δω στη Βροντού σήμερα την αδερφή μου, από την Κατερίνη, αφού βλέπω πως στο δρόμο κατά εκεί, έχει χειμάρρους, λίμνες, καταστροφή!!!
Για να με παρασύρει το ρέμα;;;;

Καλό είναι να αφήσω τον ΤΖΗΜΑ, τον ΦΑΛΑΡΑ, την ΜΑΥΡΙΔΟΥ, τον ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ, τον ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟ, τον ΜΑΝΩΛΑ, τους συνεργάτες τους, να κάνουν τη δουλειά τους!!!
Ά, ναι.
Και τα παιδιά του ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ!!!
Ναι.
Να κάτσω σπίτι μου, να μη δω την αδερφή μου στη Βροντού την Άννα και να την πάρω μόνο στο τηλέφωνο!!!
Κι εγώ κι εκείνη.
Κι εσείς όλοι....
ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΠΡΕΠΕΙ, ΚΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ...ΒΟΛΤΑ ΜΑΣ!
Ά, ξέχασα.
Κι όχι ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΙΑ, και ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ...
Όχι γραπτά μας, του στιλ, σεισμός, λοιμός και καταποντισμός.
Μέχρι στιγμής πάμε καλά!!!!

Δημήτρης Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: