Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΑΜΙΣΟΥ, ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ: "ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΝΤΙΟΙ ΚΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΩ"

Ανατριχιαστικά Λόγια, του ΔΕΣΠΟΤΗ ΑΜΙΣΟΥ, στο σίριαλ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ...
O Σεβασμιότατος σε λόγια του συγγραφέα, μας συγκλόνισε...
Φοβερά κι απίστευτα...
"ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΝΤΙΟΙ - ΚΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΩ"...
Φοβερό;;;

Τα μηνύματα στο σίριαλ απίστευτα.
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ "ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΝΤΙΟΙ ΚΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΩ"!
Γιατί αν δεν ήταν εκείνος, φέτος 100 χρόνια μετά, οι Έλληνες Πολιτικοί του τώρα, πετούν ...αετό!
Το μήνυμα απίστευτα δυνατό.
Είμαστε Έλληνες ΠΟΝΤΙΟΙ κι αν χρειαστεί για την Πατρίδα, πρώτος εγώ...
Είμαστε Έλληνες ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ κι αν χρειαστεί για την Πατρίδα, πρώτος εγώ...
Είμαστε Έλληνες ΘΡΑΚΕΣ κι αν χρειαστεί για την Πατρίδα, πρώτος εγώ...
Είμαστε Έλληνες ΚΡΗΤΙΚΟΙ κι αν χρειαστεί για την Πατρίδα, πρώτος εγώ...
Είμαστε Έλληνες ΝΗΣΙΩΤΕΣ κι αν χρειαστεί για την Πατρίδα, πρώτος εγώ...
Είμαστε Έλληνες ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ κι αν χρειαστεί για την Πατρίδα, πρώτος εγώ...
Είμαστε Έλληνες ΘΕΣΣΑΛΟΙ κι αν χρειαστεί για την Πατρίδα, πρώτος εγώ...
Είμαστε Έλληνες ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΙΟΙ κι αν χρειαστεί για την Πατρίδα, πρώτος εγώ...
ΝΑΙ ΡΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ...
Τελικά αφού στην τηλεόραση ελέω Ιβάν Σαββίδη, βλέπουμε τέτοια μηνύματα, έ ναι...
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΕΛΠΙΔΑ...
Στα παιδιά μας.

Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΕΛΠΙΔΑ...
Στα παιδιά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: