Τρίτη 7 Ιουλίου 2020

Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ "ΚΕΦΑΛΑΙΟ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ, ΑΡΚΕΙ...

Εγώ θέλω, ανθρώπους σαν τον ΣΤΕΦΑΝΟ ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΟ, κεφάλαιο, για τον ΠΙΕΡΙΚΟ μου...
Εγώ θέλω, ανθρώπους, σαν τον ΓΙΑΝΝΗ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗ, κεφάλαιο, για τον ΠΙΕΡΙΚΟ μου.
Εγώ θέλω, ανθρώπους, σαν τον ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΖΑΡΙΔΗ, κεφάλαιο, για τον ΠΙΕΡΙΚΟ μου...
Εγώ θέλω, εγώ θέλω...
Όμως...
Ξέρετε πως έρχονται στον ΠΙΕΡΙΚΟ κάποιοι ΥΓΙΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, και με εκτόπισμα, οικονομικοκοινωνικό κι ύστερα, τους "πέφτουν" τα λαμόγια, κι άντε γεια...
Από εκεί πάνε κι οι άλλοι.
Και φεύγουν όχι μόνο από τον ΠΙΕΡΙΚΟ, μα και από τα γήπεδα γενικότερα.
Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ "ΚΕΦΑΛΑΙΟ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΕΡΙΚΟ, ΑΡΚΕΙ...
Αρκεί, να μην ορμήξουν, που θα ορμήξουν τα ινδιανάκια γύρω του, να μη τον "φάνε"...
ΣΤΗΡΙΖΩ ΣΤΕΦΑΝΟ, ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ Τ' ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ "ΗΓΕΤΕΣ" ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ.
Οι άλλοι όλοι εμείς απλά τους στηρίζουμε κι απλά περιμένουμε.
Πολλά.
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΙΕΡΙΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: