Τρίτη 11 Ιουνίου 2019

ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ ΟΤΑΝ ΦΟΡΕΣΑ ΜΕΤΑ 38 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ...

Αν δεν το έζησες, να το ζήσεις γιατί είναι ΜΑΓΕΙΑ ο ...ΠΟΝΤΟΣ
Νιώθεις ότι νιώθω;;;;
Βλέπεις ότι βλέπω;;;
Αγαπάς ότι αγαπώ;;;;
Τώρα καταλαβαίνω τι έζησα εκείνο το πρώτο βράδυ στα 53 χρόνια μου, που για πρώτη φορά μετά τα 15 μου φόρεσα ξανά την Ποντιακή φορεσιά...
Το πριν ήταν με τον ΜΠΟΥΛΗ τον ΔΑΜΙΑΝΟ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ στην ΕΝΩΣΗ ΠΟΝΤΙΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ από τα 12 μου, έως και τα 15....
Κι ύστερα;
ΤΏΡΑ;;;
ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ ΟΤΑΝ ΦΟΡΕΣΑ ΜΕΤΑ 38 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΦΟΡΕΣΙΑ...
Κι αυτό ήταν...
Κι αυτό ήταν έμπνευση, δημιουργία και εκτέλεση του ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ίσως δασκάλου Ποντιακών Χορών στην Ελλάδα, του ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝΙΔΗ μαθητής κι αυτός του ΜΠΟΥΛΗ, μια φορά κι έναν καιρό...
Χόρεψα Κότσαρι, Τικ, Λετσίνα κι άλλα...
Να 'μαι κι εδώ, 4ος από αριστερά - Ευτυχία, το ότι κι ο γιος μου Παναγιώτης, ήταν εκεί μαζί μου, δίπλα μου 3ος...
Όμως, η τρέλα και η παράνοια που έζησα, ήταν όταν πάτησα για πρώτη φορά πατάρι και χόρεψα με τους φίλους του Συλλόγου, ΠΥΡΡΙΧΙΟ, ή αλλιώς ΣΕΡΑ...
Συμβουλεύω όποιον δεν το τόλμησε να το κάνει.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.
Το απαύγασμα της μύησης στα Ποντιακά ήταν η ΠΟΝΤΙΑ ΜΑΝΑ μου
Αρκεί να σε ακούν τα πόδια σου και να το λέει η ψυχή σου.
Τα άλλα έρχονται μόνα τους.
ΧΟΡΟΣ, ΖΩΗ, ΠΟΝΤΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ....
Τα πάντα κι όλα...
Κι εξ αυτής της μύησης στα Ποντιακά, ήρθε και η ΠΟΝΤΙΑ ΜΑΝΑ μου....
Το μυθιστόρημα μου...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Π. ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος
(ΕΝΑΣ ΠΟΝΤΙΟΣ ΠΟΥ ΧΟΡΕΨΕ Η ...ΨΥΧΗ ΤΟΥ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: