Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

ΣΤΕΦΑΝΕ ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΕ, ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ…

Ξέρεις τι είναι να είσαι ο ΠΡΩΤΟΣ των ΠΡΩΤΩΝ και να μην βλέπεις το όνομα σου, στο όνομα δίπλα εκείνων που επέτυχαν;;;;
Απίστευτο κι όμως αληθινό.
ME 1500 KAI ΠΛΕΟΝ ΣΤΑΥΡΟΥΣ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΞΩ;;;
ΝΑΙ.
Γιατί, έγινε δίπλα μας. Ο...

Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΟΣ, ο παιχταράς νεαρός πολιτικός του τόπου μου, δεν κατάφερε να εκλεγεί, αν και είναι ο Πρώτος των πρώτων του Νεοεκλεγέντα Δημάρχου Κατερίνης Κωνσταντίνου Κουκοδήμου….
Ο Στέφος ο φίλος, τα κατάφερε.
Όμως, ο εκλογικός νόμος, τον πάει επιλαχόντα, διότι έτυχα να κατέβει σε μονοεδρική εκεί πάνω στο βουνό.
Όμως, ας δούμε τη μαγκιά που έκανε ο Μπιτό ο φίλος μου.
  1. ΔΕΝ ΚΟΛΩΣΕ.
  2. ΠΑΛΕΨΕ ΜΕ ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΚΕΙ, ΤΑΚΗ ΒΑΪΝΑ.
  3. ΠΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΣΕ ΣΤΑΥΡΟΥΣ.
  4. ΕΠΑΙΞΕ ΜΟΝΟΣΤΑΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ.
  5. ΡΙΣΚΑΡΕ.
  6. ΠΕΤΥΧΕ.

Θα μπορούσε να έρθει εδώ, στην τρισταυρία της Κατερίνης και να έχει βγει κι εδώ δίπλα, πάνω ή κάτω από το άλλο θηρίο του συνδυασμού, τον Ιωάννη Συμεωνίδη, τον γιό του πρώτου μου εξαδέρφου, του αείμνηστου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗ, τον γιο της αδερφής του πατέρα μου, της θείας μου Ανάστας…
Όμως…
Εκεί τον ήθελε ο αρχηγός του ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ κι εκεί έπαιξε μπάλα.
Κι εκεί κατάφερε να αποδείξει πως δε μασάει να πάει στο μονόσταυρο, αρκεί να βοηθάει την ομάδα.
ΣΤΕΦΑΝΕ ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΕ, ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ…
Μετά τη χρυσή πορεία πρωτιάς στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, έδειξες την αξία σου και στα στενά, κοντινά, μα δυσκολότερα μονοπάτια του Δήμου Κατερίνης….
Εύγε σου και Μράβο….
Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στο έργο που θα σου αναθέσει σίγουρα η επερχόμενη διοίκηση σε θέση ευθύνης…

ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: