Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

ΣΕ ΕΛΟΥΣΕ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΣΚΑΦΗ;;;; ΘΑ ΣΕΒΕΣΑΙ....

Έ ρε εποχές....
Μια φορά κι έναν καιρό, που δεν είχε ντουζιέρες ή μπανιέρες...
Που δεν είχε καν βρύσες....
Μια φορά κι έναν καιρό, που κι εμένα η μάνα μου, μου έχωνε το κεφάλι στο νερό κι εμένα μου έτσουζαν τα μάτια...
Και πέθαινα στον πόνο.
Έκλαιγα, μα εκείνη...

Μα εκείνη εκεί.
Να με καθαρίζει.
Να με πλένει.
Να με κάνει να μυρίζω απίστευτα.
Και να με αγαπούν όλοι γύρω μου, γιατί απλά άστραφτα....
ΝΑΙ.
Αυτό έκανε τότε η μάνα μου, σαν με έχωνε στη σκάφη και...
Μπορεί, την ώρα εκείνη να πονούσα, να έτσουζα, να έκλαιγα, όμως...
ΜΕΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ, ΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΣΑΝ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ, ΜΟΛΥΝΣΕΙΣ, ΠΟΝΟΣ.
Η μαγική σκάφη τότε έδινε λύση.
ΣΚΑΦΗ.
Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλαιότεροι...

Δημήτριος Κεραηλίδης
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας

Δεν υπάρχουν σχόλια: