Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ - ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΣΜΗΝΑΓΟΣ - ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΗΡΩΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΑ...

...χαίρομαι που τα παιδιά χαίρονται εμπρός στο άγαλμα του ήρωα σμηναγού....
 Όταν τα παιδάκια καμαρώνουν μπροστά στο άγαλμα του ΣΜΗΝΑΓΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΠΑΤΣΑΡΑ του ΗΡΩΑ κι ΑΘΑΝΑΤΟΥ, τότε η ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΛΛΑΔΑ, υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ...
Ναι, στην πλατεία ΗΡΩΩΝ...
Και σίγουρα κάποιοι ξέρουν και τα έδειξαν...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Να τι έγραψαν, για να θυμηθούμε...
Αξίζει.
ΉΤΑΝ ΤΟΤΕ...
Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007: Μονοθέσιομαχητικό αεροσκάφος τύπου F-16 Block 52+ της 110 ΠΜ/337 Μοίρας, με κυβερνήτη τον Σμηναγό (Ι) Αθανάσιο Μπατσαρά, κατέπεσε 20 μίλια νότια του Αγίου Όρους στην περιοχή «Ψαθούρας», κατά την διάρκεια νυχτερινής ασκήσεως.
Η κινητοποίηση των...
δυνάμεων Έρευνας και Διάσωσης ήταν άμεση! Στην περιοχή του ατυχήματος έσπευσαν τρία SUPER PUMA, ένα C-130, μία Φρεγάτα, μία Κανονιοφόρος του Πολεμικού Ναυτικού και δύο πλωτά του Λιμενικού Σώματος.
Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους ανεσύρθη νεκρός στα διεθνή ύδατα από τουρκική φρεγάτα η οποία έσπευσε στην περιοχή ανταποκρινόμενη στο σήμα κινδύνου που εξέπεμψε το ΕΚΣΕΔ (Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης). Η σορός παρελήφθη από Ελληνικό Super Puma στις 22:31 και διακομίσθηκε στο 251 ΓΝΑ.
Το αεροσκάφος που κατέπεσε ήταν το υπ' αριθμ 99-1516, με ημερομηνία κατασκευής 29 Αυγούστου 2003. Αφίχθη στην Ελλάδα στις 02 Οκτωβρίου 2003 και είχε συμπληρώσει 442 ώρες πτήσεως.

Για την διερεύνηση του ατυχήματος συστάθηκε επιτροπή από εμπειρογνώμονες της Πολεμικής Αεροπορίας. Από τα ευρήματα, πιθανότερη αιτία της πτώσης θεωρείται η απώλεια προσανατολισμού που είχε ως συνέπεια την απώλεια ελέγχου του αεροσκάφους. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο κυβερνήτης αντελήφθη καθυστερημένα την στάση του αεροσκάφους του και εγκατέλειψε σε χαμηλό ύψος και υψηλή ταχύτητα.
Το αεροσκάφος συνετρίβη στο κεντρικό Αιγαίο, στην περιοχή της Ψαθούρας, κοντά στις Σποράδες. Η επικοινωνία με τον χειριστή του αεροσκάφους χάθηκε στις 19:41, την ώρα που βρισκόταν στο πεδίο βολής Ψαθούρα, σε απόσταση 20 μιλίων νοτίως του ακρωτηρίου Άθω και πετούσε σε ύψος 11.000 ποδών.

Ο άτυχος πιλότος του F-16 Block 52+ μετείχε σε άσκηση, μαζί με ένα ακόμη F-16 και δύο Mirage. Το σενάριο της εκπαιδευτικής πτήσης προέβλεπε ότι τα τέσσερα μαχητικά θα έκαναν αναχαίτιση εχθρικού βομβαρδιστικού. Σε κάποιο σημείο της άσκησης χάθηκε η επικοινωνία με τον πιλότο του F-16 και τότε σήμανε συναγερμός!

Επί τόπου έσπευσαν για να συμμετάσχουν στις έρευνες εντοπισμού του F-16, ένα αεροσκάφος C-100 και τρία ελικόπτερα Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας, μία κανονιοφόρος και μία φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού, δύο σκάφη του Λιμενικού Σώματος.

Την σορό του πιλότου εντόπισε παραπλέουσα τουρκική φρεγάτα. Για να ειδοποιηθεί η Ελληνική πλευρά λειτούργησε η «κόκκινη γραμμή» μεταξύ των αρχηγών των γενικών επιτελείων των δύο χωρών, Στρατηγών Δημήτρη Γράψα και Γιασάρ Μπουγιούκανιτ. O Τούρκος Στρατηγός ενημέρωσε τον Έλληνα ομόλογό του και εξέφρασε τα συλλυπητήρια του.
Απορίας άξιον θεωρείται στο Πεντάγωνο πως τα Ελληνικά σωστικά μέσα που βρίσκονταν στην περιοχή δεν μπόρεσαν να εντοπίσουν τον άτυχο σμηναγό και τον περισυνέλεξε τελικά τουρκική φρεγάτα!!!

Ο Σμηναγός (Ι) Αθανάσιος Μπατσαράς γεννήθηκε στην Λάρισα στις 08-08-1972. Ήταν έμπειρος χειριστής και ικανότατο στέλεχος της Π.Α. με 1500 περίπου ώρες πτήσης. Αποφοίτησε από την Σχολή Ικάρων το 1995 με την 67η σειρά Ιπταμένων. Μετά το πέρας της εκπαιδεύσεως στην Καλαμάτα, τοποθετήθηκε σε αεροσκάφη F-5 Α/B και κατόπιν σε F-16 C/D στα οποία ήταν και εκπαιδευτής.

Παντρεύτηκε την Ελένη Χρυσοπούλου στις 3-6-2006 και ο γάμος τους έγινε στον Ιερό Ναό Κωνσταντίνου και Ελένης, του Δήμου Ανατολικού Ολύμπου, Νομού Πιερίας. Όταν σκοτώθηκε, η γυναίκα του ήταν 6 μηνών έγκυος. Στις 13-04-2008 γεννήθηκε ο γιος του και πήρε το όνομα Αλέξανδρος.

news.in.gr, peripatrhs.blogspot.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: