Κυριακή 9 Ιουνίου 2019

ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΟΤΙ ΕΖΗΣΕΣ ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΤΟ ΕΖΗΣΕΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ 'ΖΗΣΕ Η ΜΑΝΑ Η ΑΔΕΡΦΗ, Ο ΠΑΤΕΡΑΣ Ή Η ΓΙΑΓΙΑ ΚΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΣΟΥ.

Για την ιστορία, Ταλασλόγλου Δέσποινα και Κατίνα Βεζυρίδου και δυο παιδάκια
Νέος Μυλότοπος Πέλλας...
Απίστευτη φωτογραφία...
Πρέπει να τη ζήσουμε κι εμείς και τα εγγόνια μας...
Κοιτάχτε από τι...

Κοιτάξτε από τι μέσα βγήκε ο Έλληνας.
Η μάνα, η αδερφή, το παιδί....
Και τώρα;
Τώρα το παιδί ίσως να είμαι εγώ, ή εσύ. Ή η μάνα κι αδερφή σου.
Εκεί, σε ένα παράθυρο, μιας καλύβας.
Κοιτούσα κάποτε κι εγώ έτσι, με την μάνα μου από ένα παράθυρο, ενός καλυβιού...
Το χωριού. Της πόλης μου....
Ήταν το πατρικό μου.
Να αγαπάς ότι έζησες κι ας μην το έζησες εσύ.
ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΟΤΙ ΕΖΗΣΕΣ ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΤΟ ΕΖΗΣΕΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ 'ΖΗΣΕ Η ΜΑΝΑ Η ΑΔΕΡΦΗ, Ο ΠΑΤΕΡΑΣ Ή Η ΓΙΑΓΙΑ ΚΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΣΟΥ.
Ναι.
Για την ιστορία η φωτογραφία από σπίτι του Νέου Μυλότοπου της Πέλλας με την Ταλασλόγλου Δέσποινα και Κατίνα Βεζυρίδου και δυο παιδάκια.
Αυτά....

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis