Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

ΚΑΙ ΟΙ 11 ΘΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟΙ, ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΤΟΥ "ΚΟΥΚΟΥ" ΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΟΣ.

...κοίτα πίσω Κώστα μου. Τι Στέφο μου; Να εκεί πίσω, την ταμπέλα Κώστα μου, τι γράφει;
Γράφει ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ που θα γίνεις εσύ ΔΗΜΑΡΧΟΣ κι εγώ όχι ΑΝΑΚΠΛΗΡΩΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ: ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΟΣ,
που ίσως κάποτε γράφει 
εκεί
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΟΣ - ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ (καπότες) χα χα χα
Τελικά το ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, είναι μόνο για τον ΕΝΑΝ της ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ.
Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ αν και ξέσκισε σε ψήφους και ήταν ίσως ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ του ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ ΤΟΥΣ, δεν κατάφερε να εκλεγεί.
Δεν είναι στους 11 ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ του ΚΟΥΚΟΥ....
ΚΑΙ ΟΙ 11 ΘΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟΙ, ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΤΟΥ "ΚΟΥΚΟΥ" ΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΟΣ.
Έ, ναι...
Ναι ρε παιδιά πως...

Πως αλλιώς να το πω;
Αδικία ρε γαμώτο μου του ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ αυτό.
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΕ ΕΝΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ, ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ, ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΚΛΕΓΟΤΑΝ.
Όμως...
Και βέβαια.
Η άλλη αδικία αυτού του συστήματος, είναι πως ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΙ άλλους 2 που στήριζε...
Γιατί έπαιξε και το 3-1 σε αυτές τις εκλογές πολύ.
Δηλαδή η Κατερίνη είχε 3 μέσα σταυρά κι ένα έξω...
Οπότε ξέρετε τι έγινε έτσι;
Κι αν δείτε την Παρέα του Στέφου μας, θα καταλάβετε....
Αυτά προς στιγμήν.
Εγώ όμως ξέρω πως ο ΚΟΥΚΟΣ, υποσχέθηκε πως πολιτικά θα τον φτιάξει τον ΣΤΕΦΑΝΟ!
Τι; Πως; Που;;;
χα χα χα
Όλα εγώ θα τα λέω;;;

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: