Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

ΑΣ ΚΑΜΑΡΩΣΟΥΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΑ ΡΥΑΚΙΑ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ.

...στο πανηγύρι του Προφήτη Ηλία των Ρυακίων Πιερίας μου.
Πες μου πως δε γουστάρεις τον ΔΕΣΠΟΤΗ σου, να είναι ανάμεσα σε ...χρώμα, όπως συνηθίζω να λέω, όταν βλέπω τέτοιες εικόνες....
Κι εννοώ βέβαια να βλέπουμε τον ΓΕΩΡΓΙΟ ΤΟΝ Α' ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ μου ή αλλιώς ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΚΙΤΡΟΥΣ, ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΑΜΩΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΝ...
Μέσα κι ανάμεσα σε ΠΑΙΔΙΑ και ΓΥΝΑΙΚΕΣ μα και κάποιους σίγουρα άντρες, μα λιγότερους του ΣΥΛΛΟΓΟΥ!
Ήταν στο πανηγύρι του Προφήτη Ηλία των Ρυακίων Πιερίας μου.
Ότι και να πεις φίλε μου για τον ΔΕΣΠΟΤΗ μας, όταν τον βλέπω έτσι, εγώ γουστάρω.
Ανάμεσα σε νέους και κυρίες...
Που πρσφέρουν στη διάδοση της Ελληνικής Παράδοσης.
Δεν έβαλα το θέμα ανήμερα, γιατί, τότε όλοι έγραψαν.
Και καλά έκαναν.
Τώρα, όμως, που περάσαμε από εκεί;;;
ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΣΟΥΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΑ ΡΥΑΚΙΑ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ.
Ναι...
Αν θέλετε ΠΥΡΡΙΧΙΣΤΕΣ μου κι αναγνώστες του ΠΥΡΡΙΧΙΟΥ, θα σας πω και τούτο.
Αδέρφια με τα μαύρα που δεν γουστάρετε τον Δεσπότη μας, να η απάντηση.
Εκείνος μέσα στον λαό κι εσείς στα λαγούμια σας.
Αυτά...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis
Ακολουθεί 

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ του φίλου ΧΑΣΑΠΕΤΗ, που τον πάω με 1000!!!









Δεν υπάρχουν σχόλια: