Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019

Ο ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΦΟΥΡΝΟΣ ΑΠ' ΤΗ ΜΙΑ ΚΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΆΛΛΗ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΠΟΥ "ΜΟΣΧΟΒΟΛΑΕΙ" ΠΙΟΤΕΡΟ!!!

...όχι δεν είναι φωτογραφία μιας άλλης εποχής, μα τώρα επάνω σε χωριό της Πιερίας μας
Ο Ηλίας ο Χρυσικός πριν λίγες μέρες στα χωριά της Πιερίας μας λέει
..."γνώρισα από κοντά τους ανθρώπους της υπαίθρου (Λόφος Πιερίας).Η επαφή με τους ανθρώπους του χωριού είναι μια ανεκτίμητης αξίας εμπειρία".
Αυτή η γιαγιά είναι ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, εγώ κι εσύ. Είναι η ΙΔΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ...
και μετά;;; Κοίτα...
Σε παραδοσιακό φούρνο η γιαγιά με φωτιά ξύλου, κάνει το καρβέλι της.
Κι εγώ;;;;

Θυμάμαι τη μάνα μου...
Ξέρεις πως περίμενα το ζυμωτό ψωμί του Σαββάτου;;;
Να το κάνει η Κυρα Μαρούλα και να μοσχοβολήσει ο τόπος.
Στο χωριό μου.
Κι έκανε τόσο ωραίο ψωμί...
Όμως, εδώ στη φωτογραφία του τώρα του φίλου μου Ηλία του Χρυσικού...
ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΦΟΥΡΝΟΣ ΑΠ' ΤΗ ΜΙΑ ΚΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΆΛΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΠΟΥ "ΜΟΣΧΟΒΟΛΑΕΙ" ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ!!!
Δεν είναι έτσι;;;
Εγώ τέτοιες στιγμές τις φυλάω βαθιά σε ψυχή, γιατί δείχνουν τι παίζει με τους ανθρώπους της υπαίθρου και δει του Λόφου Πιερίας...
ΓΙΑΓΙΑΚΑ ΜΕΙΝΕ ΕΤΣΙ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΤΣΙ Σ' ΑΓΑΠΑΜΕ.

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: