Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019

ΔΕΝ ΞΕΡΩ "ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ", ΑΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΌΜΩΣ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΕΘΑΙΝΕΙ Ο ...ΕΛΛΗΝΑΣ!

...ΝΑΙ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΆΝΘΡΩΠΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΙ ΑΣ ΜΑΣ "ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ" ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.
ΖΗΤΩ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
ΖΗΤΩ Ο ΠΟΝΤΟΣ
ΖΗΤΩ Η ΗΠΕΙΡΟΣ
ΖΗΤΩ Η ΘΡΑΚΗ
ΖΗΤΩ Η ...ΕΛΛΑΣ!!!!!!!

"Ξέρεις κάτι;

Η Ελλάδα πεθαίνει.

Πεθαίνουμε σαν λαός.

Κάναμε τον κύκλο μας.

Δεν ξέρω πόσες χιλιάδες χρόνια ανάμεσα σε σπασμένες πέτρες και αγάλματα

και πεθαίνουμε"...


Θανάσης Βέγγος - Από την ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου «Το Βλέμμα του Οδυσσέα» (1995)


Δεν ξέρω ρε συ Θανάση του Λαού, αν πεθαίνει η Ελλάδα, όμως ξέρω πως εμείς, οι νεοέλληνες πεθαίνουμε κάθε μέρα...
ΔΩΣΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ.
Δεν ασχολείται κανένας με την "ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ".
Δεν ασχολείται κανένας με τον ΕΛΛΗΝΑ και ασχολούνται μόνο με τους ΞΕΝΟΥΣ...
ΔΕΝ ΞΕΡΩ "ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ", ΑΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΌΜΩΣ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΕΘΑΙΝΕΙ Ο ...ΕΛΛΗΝΑΣ!
Τον πεθαίνουν εκείνοι.
Εκείνοι που ακούν Ελλάδα και βγάζουν σπυράκια.
Πχ ΓΕΡΜΑΝΟΙ - ΑΓΓΛΟΙ - ΓΑΛΛΟΙ - ΡΟΥΣΟΙ - ΑΛΒΑΝΟΙ - ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ - ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ - ΤΟΥΡΚΟΙ...
Και δεν είναι Θανάση μου μόνον αυτοί οι έξω.
Οι μέσα είναι οι χειρότεροι.
Κάνε μια βόλτα κατά Βουλή μεριά και θα δεις...
Αυτοί εκεί οι 300 που θέλουν να λέγονται Έλληνες καλέ μου άνθρωπε, μας πουλάνε στο πιτς φιτίλι...
Η ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΩΣ "ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ" ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΙ ΑΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Ο ...ΕΛΛΗΝΑΣ!
Απ' αυτούς όλους.
Και τους μέσα και τους όξω...
Τους ΟΞΩ ΑΠΟ ΔΩ...


ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: