Τετάρτη 31 Ιουλίου 2019

ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ - ΚΑΥΣΩΝ, ΚΥΒΟΛΙΘΟΙ, ΔΕΝΤΡΑ ΣΤΟ ...ΚΑΡΑΚΕΝΤΡΟ

ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ...ΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ, ΜΑ ΡΙΓΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ
Σήμερα είναι ημέρα αληθειών δια την πόλιν της Κατερίνης.
Και άκου κι αυτό....
Η Πόλις της Κατερίνης, δεν έχει θέμα, το Αστικό Κέντρο, διότι, δεν ξέρω αν έγινε κατά λάθος ή εξ ...πεποιθήσεως, όμως...
Όμως, εκείνο που ξέρω, είναι πως ήμεθα σχετικά καλά στο θέμα καύσωνα, σε σχέση με άλλες πόλεις κι άλλους τόπους.
Κι αυτό, θα μιλήσω τώρα για εμένα που είμαι ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ και του ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΟΛΕΩΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Εμείς στο κέντρο είμαστε καλά.
Γιατί;

Επειδή έχει κυβόλιθους και πολύ πράσινο....
Ναι.
Κοίτα τα δενδράκια γύρω σου και θα με επιβεβαιώσεις.
Μπορεί από άλλους λόγους στο κέντρο, ας πούμε στα Αστικά τυρρανιώμαστε, όμως στο θέμα ΖΕΣΤΗ, είμαστε καλά...
Και το λέω εγώ που ζω ...ντιπ κέντρο!
Τα δεντράκια κάτω από το μπαλκόνι μου είναι σούπερ και φουντωτά φουντωτά.
Κι εγώ είμαι επάνω σχετικά καλά.
Πολλές φορές δεν ανάβω και ΑΡΚΟΝΤΙΣΙΟΝΕ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Ναι ρε.
Κι αυτή είναι μια αλήθεια.
Ή μάλλον δυο αλήθειες.
Κοίτα τους κυβόλιθους.
Δεν αφήνουν την ζέστη να φουντώνει σαν την άσφαλτο ή το τσιμέντο.
Έτσι μου είπαν κι έτσι καταλαβαίνω.
Κοίτα και το πράσινο στο κέντρο;;;
Γύρω σου.
Και θα μου δώσεις αλήθεια...
Αυτά...
Θα επανέλθω με αλήθειες που πονάνε...
Συνεχίζεται...
χα χα χα

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: