Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΤΣΑΝΙΚΙΔΗ ΑΔΕΡΦΕ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΩΝ ΙΑΤΡΩΝ, ΔΥΟ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΜΠΑΛΤΟΥΜΑ ΚΑΙ ΠΑΓΩΝΙΔΗ ΣΤΟ Δ.Σ. ΣΟΥ, ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ...ΓΙΑΤΡΟΙ!.

...σήμερα θα μιλήσω για τον ΗΡΑΚΛΗ κι όχι για τον ΑΝΕΣΤΗ
Γράφει κι υπογράφει ο Δημήτρης Κεραηλίδης

Για τον ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΙΕΡΙΑΣ, δεν έχω γράψει μέχρι τώρα τίποτα.
Δυστυχώς.
Τους αδίκησα και το παραδέχομαι.
Πήγα όμως να γράψω κάτι για τον Διοικητή του ΓΝ Κατερίνης Ανέστη Μυστρίδη, και γύρισα άποψη.
Δε γράφω για τον ΑΝΕΣΤΗ.
Θα γράψω όμως για τον ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ.
Για τους γιατρούς μας.
Τους καλούς.
Που οι περισσότεροι βέβαια είναι ΑΡΙΣΤΟΙ...
Ξέρω πολύ καλά, γιατί έχω...
προσωπική άποψη, καθώς είχα να κάνω με πολλούς από αυτούς, λόγω της αείμνηστης μητέρας μου, που πριν λίγο έχασα.
Αν δεν ήταν οι ΓΙΑΤΡΟΙ τα ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ, δεν θα ήταν η μητέρα μου αυτά τα 11 χρόνια που την κράτησαν δίπλα μου...
Θα την είχα χάσει από κοντά μου από το 2008...
Και το καλό να λέγεται ΗΡΑΚΛΗ ΜΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΣΑΝΙΚΙΔΗ νέε ΠΡΟΕΔΡΕ των ΓΙΑΤΡΩΝ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε σένα και δι' εσού στους συναδέλφους σου.
Και δι' εμού, το ευχαριστώ εις όλους εσάς από όλους εμάς τους πονεμένους, που παλεύετε να μας κάνετε καλά...
Ά, ξέχασα.
ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΗΡΑΚΛΑΡΑ ΤΣΑΝΙΚΙΔΗ ΑΔΕΡΦΕ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΩΝ ΙΑΤΡΩΝ, ΔΥΟ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΛΤΟΥΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΓΩΝΙΔΗ ΣΤΟ Δ.Σ. ΣΟΥ, ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ...ΓΙΑΤΡΟΙ!
Έχω άποψη και στέκομαι εδώ...
Σας αγαπάμε και συνεχίστε έτσι, και να μαθαίνουμε τα καλά σας, από τα δικά μας καλά, δηλαδή τις υγείες μας...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: