Πέμπτη 15 Αυγούστου 2019

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΧΑΘΗΚΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΦΙΛΕ ΚΙ ΑΣ ΦΩΝΑΖΕΣ ΕΣΥ «ΦΕΥΓΩ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ»

Δημήτρης Κάζης, τώρα εκεί ψηλά στην γειτονιά των πολλών ...Αγγέλων
Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας

Τέτοια μέρα σήμερα, μήπως να κάναμε ταμείο, στο "πόσο ακούμε παρακάλια βοήθειας, από απελπισμένους συνανθρώπους μας;;;
Λέω ΜΗΠΩΣ;;;
Κι εμείς ζούμε στην...κουφαμάρα μας!
Δεν τους ακούμε, γιατί δεν θέλουμε να τους ακούσουμε.
Ζούμε την δική μας ...μιζέρια!
Έφυγε στα 42 του μόλις ο Δημήτρης Κάζης.
Πριν μερικές μέρες...
Και γράψαμε και γράψαμε και γράψαμε...
Όμως, εκείνος έγραψε ιστορία τότε...

ΚΑΠΟΥ ΣΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΜΕ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2019, ΣΤΟ ΦΕΪΣ ΜΠΟΥΚ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΠΛΕΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΗΣ, ΝΑ ΤΙ ΜΗΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ...


«Παιδιά γειά σας, δυστυχώς φεύγω και φεύγω πικραμένος. Ζήτησα την βοήθεια σας και δεν ανταποκριθήκατε, κανείς δεν νοιάστηκε ούτε καν μου τηλεφώνησε, ούτε ζήτησε να πάρει πληροφορίες από τους γιατρούς. Γνωρίζω ότι είναι μια δύσκολη απόφαση και ότι εκ πρώτης φοβίζει αλλά όταν φτάνεις στο τελικό σημείο που έχεις να ζυγίζεις την ζωή ενός ανθρώπου-φίλου με μία ταλαιπωρία δύο εβδομάδων το πολύ η ζυγαριά νόμιζα πως εύκολα θα έγερνε… Καταρχήν οποίος ερχόταν εδώ θα έλυνε τις απορίες του διότι η πραγματικότητα είναι διαφορετική από τους διάφορους αφηρημένους οδηγούς του Ίντερνετ. Ο γιατρός είναι μοναδικός στον κόσμο και κορυφή καθώς εδώ και 4,5 χρόνια(2500 μεταμοσχεύσεις) δεν έχει καμία αποτυχία-απώλεια. Επίσης μετά την άφιξη του από εδώ κανείς δεν είναι ακόμη υποψήφιος δότης. Αυτό το αποφασίζουν οι γιατροί αφού εξετάσουν όλες τις παραμέτρους. Σας φιλώ και περιμένω έστω την τελευταία στιγμή την ανταπόκριση σας. Δώστε μου την ευκαιρία να ζήσω. Δημήτρης»


Μας έγραψε ο Δημήτρης Κάζης τότε...
<<ΦΕΥΓΩ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ>>
<<ΖΗΤΗΣΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΤΕ>>
<<ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΝΟΙΑΣΤΗΚΕ>>
<<...ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΟΤΗΣ>>
Και το κορυφαίο το φύλαξα για το τέλος...
<<ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΖΗΣΩ>>

Πω πω, ναι...
Μας είπε (και σε μένα μαζί, άσχετα, αν δεν το είχα ακούσει τότε) <<ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΖΗΣΩ>> κι εμείς Κανείς δε νοιάστηκε - Κανείς δεν είναι υποψήφιος δότης...

Και πρέπει να σας δώσω ένα ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟ, πως σύστησε τον ...εαυτό του!
Για να μείνει κι αυτό στην ιστορία, ως αποτύπωμα των βημάτων του Αγγέλου πλέον αυτού, εν ζωή επί γης.
<<Το όνομα μου είναι Δημήτρης Κάζης και έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στη Θεσσαλονίκη. Είμαι Διεθνολόγος, κάτοχος 3 πανεπιστημιακών πτυχίων και σύντομα Διδάκτορας Διεθνών Σχέσεων. Έχω δραστήριο προφίλ σε θέματα της επιστήμης μου αλλα και γενικότερα με την πολιτική. Παρακολουθώ με ιδιαίτερη αφοσίωση όλες τις διεθνείς εξελίξεις και γεγονότα.
Εχω να επιδείξω ερευνητικό έργο, ενώ εχω συγγράψει επιστημονικά κείμενα που έχουν αναφερθεί σε ελληνική και ξένη βιβλιογραφία. Παράλληλα έχω αρθογραφήσει σε μπλογκς και εφημερίδες. Ειμαι Διοικητικός Υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας όπου έχω απασχοληθεί σε καίρια τμήματα υψηλών απαιτήσεων.
Μια απο τις σημαντικές πρωτοβουλίες μου ήταν η ίδρυση του Κέντρου Διεθνούς Πολιτικής Θεσσαλονίκης, ενός δραστήριου ερευνητικού κέντρου που κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς για την ελληνική διεθνολογική κοινότητα.
Παράλληλα τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με τα Social Media και τα νέα κοινωνικά μέσα, την επιχειρηματικότητα του Διαδικτύου, ενω εχω βοηθήσει αφιλοκερδώς κοινωφελείς οργανισμούς και επιχειρήσεις στη διαδικτυακή τους παρουσία.
Έχω έντονη πολιτική δραστηριότητα και ενασχόληση με τα κοινά. Εχω ευαισθησία σε θέματα ατόμων με ειδικές ανάγκες, τα δικαιώματά τους και τη βελτίωση των συνθηκών τους ζωής. Συμμετέχω σε κοινωνικές και φιλανθρωπικές οργανώσεις και δράσεις. Εχω εμπειρίες σε διαφορετικούς επαγγελματικούς τομείς και γνώση των πολιτικών διαδικασιών σε Ελλάδα άλλα και διεθνώς. Τέλος είχα την ευκαιρία να ζήσω σε διαφορετικά μέρη του εξωτερικού και να δω πως διαχειρίζονται τις διάφορες κοινωνικές προκλήσεις>>.
ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: