Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019

Η ΒΟΜΒΑ ΕΠΕΣΕ - ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ 1η ΜΗΝΟΣ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ...ΔΗΜΑΡΧΟΣ!

Δημήτρης Κεραηλίδης
Συγγραφέας

Του απαγορεύεται η έξοδος από την ΕΛΛΑΔΑ.
Είναι ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΥ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΑΣ.
Ρε παιδιά, ποιος είναι;;;;
Ένα πουλάκι και πάλι λάλησε όμορφα!
Λάλησε και μας είπε πως αυτή η απαγόρευση, δείχνει το πως κάποιοι πολιτικοί του τόπου μας κυβέρνησαν τους δήμους τους.

Κι εσείς κορόιδα τους ψηφίσατε.
Και ψηφίζετε ακόμα και τώρα ανθρώπους, που ίσως αύριο να φορούν στα χέρια αστραφτερά βραχιολάκια.
Η ΒΟΜΒΑ ΕΠΕΣΕ - ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ 1η ΜΗΝΟΣ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ...ΔΗΜΑΡΧΟΣ!
Ναι.
Τώρα, το πουλάκι το έφτασε μέχρις εδώ.
Τα άλλα μου είπε να τα βρω μόνος μου!
Ποιος είναι;
Το ρώτησα;
Μέχρι εδώ, μου απάντησε!
Πες μου, γιατί τον έχουν έτσι;;;
Να περνά από το αστυνομικό του τμήμα και να παρουσιάζεται κάθε αρχή μηνός;;;
Τι έκανε;;;
Και μου απάντησε, αυτά για τώρα.
Περισσότερα, αν κάνει τον μάγκα!!!
ΥΓ: Το μόνο που μου είπε για το γιατί, είναι πως το θέμα είναι οικονομικό και αφορά μια υπόθεση για μερικές 100άδες ΧΙΛΙΑΔΕΣ ευρώπουλα!

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: