Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2019

ΒΟΥΛΙΑΞΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ - ΤΟΣΟ ΚΟΣΜΟ, ΛΕΣ ΚΙ ΗΤΑΝ ...15ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ!!!

ΜΗ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΕΜΠΡΟΣ ΜΟΥ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, ΌΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΚΑ.
ΕΣΤΙΑΣΤΕ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ, ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΔΑ....
Γράφει κι ΥΠΟγράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ

Απίστευτο κι όμως αληθινό.
Τόσο κόσμο, είχαμε να δούμε στη θάλασσα μας, από τον 15Αύγουστο!
Ναι, αλήθεια είναι.
Όμως...

Όμως το ημερολόγιο δείχνει 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2019 και κοιτάξτε τη φωτογραφία μου.
Στη θάλασσα από ΝΑΥΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ μέχρι το ΠΡΕΣΤΙΖ, χαμός...
Οι ξαπλώστρες γεμάτες και ο κόσμος με τις πετσέτες μέχρι το τοιχάκι του πεζόδρομου.
Τόσο κόσμο εκεί, είχα καιρό να δω και είμαι σχεδόν κάθε μέρα εκεί.
Μίλησα και με φίλους στο τηλέφωνο από ΠΟΡΡΟΥΣ μέχρι ΜΕΘΩΝΗ και το ίδιο...
Χαμός και στη θάλασσα, αλλά και στα Τσιπουράδικα μας...
Και δεν ήταν μόνο οι τουρίστες που έρχονται βρέξει χιονίσει από Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία κλπ κλπ. Ήταν και οι δικοί μας.
Οι Έλληνες, των γειτονικών νομών.
Είδα αυτοκίνητα από ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΒΕΡΟΙΑ, ΕΔΕΣΣΑ, ΝΑΟΥΣΑ, ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΚΟΖΑΝΗ ΚΛΠ...
Παιδιά, αντέχουμε, έτσι;;;
Ξενοδόχοι, κάντε κάτι να μένει ο κόσμος.
Ίσως να ρίχνατε τις τιμές;;;
χα χα χα
Αυτά.
ΥΓ: Το χάρηκα γι' αυτό το ζητώ...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: