Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2019

"ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΤΕ" ΕΙΠΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΣΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΑΝ ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΑΙΓΙΝΙΟΥ;;; ΣΩΣΤΟ Ή ΛΑΘΟΣ;;;

Άντε πάλι το κελαηδητό πουλάκι που μου κελαηδάει συνέχεια, ήταν ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ.
Στην πονεμένη Βόρεια Πιερία!
Και ξέρετε;;; Μου μίλησε για το ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΟΥ ΑΙΓΙΝΙΟΥ και πάλι.
Τελικά στο πανηγύρι του ΑΙΓΙΝΙΟΥ, πριν ξεκινήσει, γίνεται του ΠΑΝΗΓΥΡΙΟΥ το ...ΚΑΓΚΕΛΟ!
Υψηλόβαθμο στέλεχος του ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΑΝΕΣΤΗ ΜΑΝΩΛΑ, φέρεται πως είπε στα κορίτσια της ΡΕΣΕΨΙΟΝ της προηγούμενης διοίκησης που αντικαταστάθηκαν άρον άρον, όταν τον ρώτησαν, "γιατί μας αλλάζετε κύριε ...ΤΑΔΕ";;;
Εκείνος ξέρετε τι είπε;;;

"ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΤΕ"!!!!
Ωχ...
Ας, προσέχατε ρε φίλε, ξέρεις πότε λένε;;;
Όταν κάποιος σου κάνει κάτι κι εσύ του τη φυλάς!
Αλήθεια είναι πως σου έκαναν αυτά τα κορίτσια κάτι;;;
ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΑΣΕΙΣ ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΣΕ ΠΟΝΕΜΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΑΙΓΙΝΙΟΥ;;;
Ας προσέχατε;;;
Γιατί τα κορίτσια σε ρώτησαν, γιατί μας αλλάζετε, κι αυτό, λίγες μέρες πριν αρχίσει το πανηγύρι και μάλιστα, διώχνεις τα έμπειρα, για να πάρεις τα δικά σου τα άπειρα;;;
Ρισκάρεις το καλό του πανηγυριού;;;
Τι σε πείραζε, να βάλεις δίπλα σε αυτά και δικά σου, και την επόμενη χρονιά, να το πας όλο στα δικά σου παιδιά;;;;
ΔΗΜΑΡΧΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΤΕ" ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ, ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΡΕΣΕΨΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝΗΓΥΡΙΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΤΩΝ ...ΠΡΩΗΝ;;;
Έλεος...
Εγώ πιστεύω πως δεν είναι αλήθεια και το πουλάκι, κελάηδησε φάλτσα και πάλι, και μου είπε ψέματα!
Εσύ τι πιστεύεις Στρατηγέ μου;;;

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: