Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019

ΦΑΚΕΛΟΣ "ΦΡΑΓΜΑ ΜΟΡΝΑΣ": ΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ, ΔΕΝ ΛΥΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΜΑΣ

Ανεπάρκεια ή εσκεμμένη παράβλεψη, στο γεγονός της μη λειτουργίας του ΦΡΑΓΜΑΤΟΣ της ΜΟΡΝΑΣ;;;
Ρε παιδιά, γιατί δεν δίνει νερό το φράγμα της Μόρνας στα χωριά που πρέπει να δώσει;;;
Αφορμή τα συγκεκριμένα γραπτά μου, εκ του γεγονότος πως ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΕΡΟ χωριά όπως ο ΚΟΥΚΟΣ!
Τα παιδιά του Κούκου, με βρήκαν και μου ανέλυσαν το γιατί και πως του θέματος.
Ρε σεις, γιατί;;;
ΓΙΑΤΙ 130 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΡΑΜΜΗΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ...ΝΕΚΡΕΣ ΡΕ ΑΔΕΛΦΙΑ;;;;
Κι απ' την άλλη, μου είπαν πως λείπουν ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ!
Και μάλιστα πολλά.
Τι έγινε;
ΥΠΗΡΧΑΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΦΡΑΓΜΑ ΤΗΣ ΜΟΡΝΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΥΔΡΟΔΟΤΟΥΣΕ 10ΑΔΕΣ ΧΩΡΙΑ, ΟΜΩΣ...

Όμως, κάποιοι τα παράτησαν κι αυτά, ή είναι σαράβαλα πλέον, ή ...λείπουν;;;;
Κάτι τέτοιο μου είπαν.
Το ΦΡΑΓΜΑ ΤΗΣ ΜΟΡΝΑΣ, δεν λειτουργεί, για μερικές δεκάδες χιλιάρικα, ενώ δίνουμε μόνο για ύδρευση με την ...υδροφόρα τη μέρα 700 ευρώ, για τον ΚΟΥΚΟ;;;;
Και για άλλα χωριά;;;
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ που έγινε, του τότε, με τον αγώνα και του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΠΟΛΥΖΟΥ, του αείμνηστου, μα και τους ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΝΟΜΑΡΧΗ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ, τώρα τι;;;
Πάει περίπατο;;;
Ο φάκελος "ΦΡΑΓΜΑ ΜΟΡΝΑΣ" άνοιξε.
Θα ανοίξουν και στόματα κι αν ανοίξουν, κάποιοι θα βρουν τον μπελά τους!
Αλήθεια ή ψέμα;
Ά, ξέχασα.
Μου είπαν τα παιδιά του ΚΟΥΚΟΥ, πως αν δοθεί η γραμμή σε λειτουργία, κάποιοι ΜΕΓΑΛΟΦΑΤΑΟΥΛΕΣ, που κλέβουν νερό στα ...τώρα, δεν θα μπορούν να κλέψουν, ΟΠΌΤΕ, τους ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ και δεν το λειτουργούν, για να ...λαδώνει το ΓΡΑΝΑΖΙ.
Λέτε να έχουν δίκιο...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: