Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - Η ΠΙΟ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

ΑΧ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ...ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΠΟΣΟ ΠΟΝΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΕ ΜΑΣ ΤΑ "ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ"....
Δημήτρης Κεραηλίδης

Κοιτάχτε πλατεία Κατερίνης.
Κοιτάχτε μια απλή ομορφιά!
Μπήκαν οι ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ των τελευταίων ετών και τα πήραν σβάρνα όλα....
Έκαναν ό,τι να 'ναι...
Τα μ@μ@σαν τη μάνα όλα...
Και η κατάντια είναι η ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ του ΣΗΜΕΡΑ.
Που αν την διασχύσεις κατά μήκος και βγεις σώος, είσαι τυχερός.
Τα πλακάκια κάνουν αγώνα να μείνουν στη θέση τους και τα δήθεν συντριβάνια, από το πρασινόνερο, μόνο τα βατράχια λείπουν.
Τι να πω...
Επειδή ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ, πονάω ρε...
Πονάω.
Κι εγώ και οι σαν και μένα.
Εγώ δεν είμαι ούτε από τα ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΑ, οπότε, ξέρετε....
ΞΈΡΩ, ΘΕΛΩ, ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΕΧΩ ...ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΝΑΩ.
Κουκοδήμο, κοίτα την φωτογραφία και κάνε ΠΛΑΤΕΙΑ.
Στο απλό είναι το όμορφο!!!
ΥΓ: Κοιτάχτε το "ΚΡΟΝΙΟ";;;; Το φοβερό και τρομερό πιο ψηλό κτίριο της πόλης, εκεί απέναντι. Που ...ριμάζει! Ίσως να ψάχναμε να δούμε τι θα κάνουμε με αυτό κύριε ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ! Τι λέτε;;; Όμως, σε άλλη εκπομπή, θα επανέλθω....
χα χα χα

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: