Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΩΣ Ο ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ "ΕΞΩΣΗ ΟΜΑΔΩΝ" ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ...ΨΗΦΟΥ!!!

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ Ή ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΓΕΝΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ "ΕΞΩΣΗ" ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
<<Να σας πω κύριε Κεραηλίδη, εγώ ως στέλεχος Δημοτικού σχολείου τι παίζει και διώχνει ο Δήμαρχος τις ομάδες από τα σχολεία; 
Έμπαιναν μέσα οι ομάδες, έμπαιναν οι μαμάδες, γέμιζαν τον τόπο αποτσιγαρα και πλαστικά ποτηράκια καφέ, το έκαναν το δημοτικό σχολείο ...της τρελής τα μαλλιά! Για να μην πω κάτι χειρότερο.
Να μην πω επίσης και για τις τουαλέτες... 
Κι από την άλλη,
οι ομάδες παίρνουν μηνιαία ή ετήσια συνδρομή, αλλά δεν πληρώνουν ούτε ρεύμα, ούτε ενοίκιο, ούτε θέρμανση! 
Νταβατσιλίκι σε πλάτες άλλων!! 
(Κι εγώ σαν σχολείο να παρακαλάω την σχολική επιτροπή να μου βάλει πετρέλαιο;;;) Και το πρωί πριν έρθουν οι μαθητές μας, να πρέπει να έχουμε πεντακάθαρο σχολείο, αλλά με μια καθαρίστρια για ένα τεράστιο σχολείο που πληρώνεται αμυδρά από το Δήμο! Δεν είμαι υπέρ ή κατά του Δημάρχου, αλλά είμαι υπέρ της απόφασης αυτής! Ας αναβαθμίσει γήπεδο και γυμναστήριο και ας τους παραχωρήσει χώρο εκεί. 
Πολύ φοβάμαι όμως ότι θα κάνει πίσω....
Άλλωστε για να εκλεγεί έσκασε πολύ χρήμα στις ομάδες και τους συλλόγους αυτούς>>.

Να αλήθειες για τις ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ που φιλοξενούνται σε σχολικές εγκαταστάσεις, μόνο για ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ και ΛΟΓΟΥΣ!
Δηλαδή ψηφοθηρία!
Αυτό βέβαια γίνεται παντού κι όχι μόνον στον Δήμο Κατερίνης, όμως ο ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ για να λέμε και αλήθειες ξέρει.
Προφανώς η άποψη του στελέχους ενός τέτοιου Σχολείου της Κατερίνης, ταυτίζεται με την άποψη του Δημάρχου, που τους δείχνει έξοδο!
Τώρα, θα μείνω στο τελευταίο.
ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΩΣ Ο ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ "ΕΞΩΣΗ ΟΜΑΔΩΝ" ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ...ΨΗΦΟΥ!!!
Αυτό μας λέει;;;
Δεν ξέρω αν λέει αυτό το στέλεχος του Σχολείου πιο πάνω, όμως, το λέω εγώ.....
χα χα χα χα
ΙΔΩΜΕΝ.

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: