Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ, ΤΟ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΟ ΓΙΑΛΟ, Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ

Γράφει κι ΥΠΟγράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ

Άσχετα με τα προσωπικά που έχω με τον εικονιζόμενο, οφείλω να του αποδώσω τα σωστά του.
Πρέπει να πω, πως βοηθάει όλον τον κόσμο εκεί στο Νοσοκομείο.
Πριν μέρες, άνθρωπος δικός μου, δίχως να ξέρει πως είναι δικός μου, τον βοήθησε απίστευτα.

Ο λόγος για τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΡΙΣΤΟΓΙΑΝΝΗ τον γιατρό του Νοσοκομείου Κατερίνης.
Και μπράβο του.
Κι αυτό τον κάνει καλό και καλύτερο.
Είδες φίλε, πως η πολιτική πίσω της δεν αφήνει τίποτα.
Μόνο η φιλία και οι καλές πράξεις.
Να, που η πένα μου γράφει και πάλι καλά για σένα, λόγω του καλού που κάνεις σε ανώνυμο κόσμο της Πιερίας;;;;
Εύγε σου και μπράβο....
Μέσα από την καρδιά μου.

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: