Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ, ΓΙΑ ΤΟΝ "ΗΔΙΚΟ" ΤΟΥ ...ΓΡΑΨΙΜΑΤΟΣ

Γράφει κι ΥΠΟγράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ

Εγώ ρε σεις γράφω.
Και ξέρετε κάτι, κάποιοι από εσάς εκεί στη ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ;;;;
Εγώ γράφω κι όταν γράφω, εσάς σας γράφω.
Εκεί, βέβαια, που δεν πιάνει μελάνι.
Εσένα ρε τον ΗΔΙΚΟ, που με εγκαλείς για την ορθογραφία μου;;;

Χα χα χα....
Γελάνε ρε και τα τσιμέντα, εκεί και του Αιγινίου και του Κολινδρού και του Μακρυγιάλου και του Κίτρους και της Σφενδάμης και των Αλωνίων και.... Και... Και...
Εγώ ξέρω, πως ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ, που θα πρέπει κάποια στιγμή να γίνει και ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ, πως ΜΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.
Ξέρω πως είναι δίκαιος, τίμιος, καθαρός, δουλευταράς, καλός και καλύτερος.
Όμως, ακόμα είναι στρατιωτικός.
Και κάτι ακόμα.
Μου είπε κάποιος φίλος του, που τον ξέρει από το στρατό, πως τα λέει σταράτα και δεν χαρίζεται.
Ούτε σε σας ρε τυχαίοι θα χαριστεί.
Γιατί πήγατε μαζί του, γιατί ο δικός σας που ήταν λίγος δεν εξελέγη Δήμαρχος.
Κι έτσι;;;
Είδατε φως και μπήκατε.
Όμως, την προδοσία πολλοί ηγάπησαν, τον προδότη ουδείς.
Κι εσείς στην προδοσία, ως προδότες, είστε ΠΡΩΤΟΙ.
ΗΔΙΚΑ εσύ ο ΗΔΙΚΟΣ....
ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Που με βρίζεις, αλλά κι εγώ επειδή ξέρω να γράφω, σε "γράφω" εκεί που δεν πιάνει μελάνι ρε...
Αυτά....

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: