Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΜΠΑΣΚΕΤ ΘΑ ΠΕΙ "ΠΙΕΡΙΚΟΣ" ΚΙ ΟΛΑ Τ' ΑΛΛΑ "ΑΡΧΕΛΑΟΣ" - ΑΚΟΥ "ΠΙΕΡΙΚΟΣ-ΑΡΧΕΛΑΟΣ"!


ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ

Εγώ λέω να τελειώνουμε με αυτή την ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΑ.
Η ΕΓΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΤΥΧΕ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ "ΑΠΕΘΑΝΕ" ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ...ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΑΡΧΕΛΑΟΥ!
Γιατί απλά ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ είναι ΜΕΓΑΣ.
Και ο ΑΡΧΕΛΑΟΣ σε όλα τα άλλα....
ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΠΕΙ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΛΑΟΣ ΟΛΑ Τ' ΑΛΛΑ!
Τι θα πει ΠΙΕΡΙΚΟΣ-ΑΡΧΕΛΑΟΣ;;;
Όταν ο ΠΟΔΑΣ και οι άλλοι το έκαναν, εγώ φώναζα ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Γιατί εγώ είμαι ΠΙΕΡΙΚΟΣ και στο ΜΠΑΣΚΕΤ και στο ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.
Στο ΧΑΝΤΜΠΟΛ είμαι ΑΡΧΕΛΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Στον ΣΤΙΒΟ είμαι ΑΡΧΕΛΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Στην ΠΑΛΗ είμαι ΑΡΧΕΛΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Στην ΣΚΟΠΟΒΟΛΗ είμαι ΑΡΧΕΛΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Όμως....

ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΜΑΙ ΠΙΕΡΙΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΙΜΑΙ ΠΙΕΡΙΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑ
Τέρμα ούτως ή άλλως το ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ.
Δώστε μας πίσω το όνομα μας!!!!
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: