Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ "ΕΝΑΣ ΤΟΠΟΣ ΜΙΑ ....ΟΜΑΔΑΡΑ" ΠΟΥ ΤΗΝ ΛΕΝ ...ΠΙΕΡΙΚΑΡΑΑΑΑ

Δημήτριος Κεραηλίδης

Όταν καταλάβετε ρε παράγοντες πως ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΜΑΔΑ, ΤΌΤΕ, να ξέρετε πως κάτι μπορεί να γίνει.
Ξεκίνησε με το δεξί και έφερε από την ΑΓΡΙΑ της ΛΑΡΙΣΑΣ ένα ωραίο ΤΡΙΠΟΝΤΟ, παρακαταθήκη για το μέλλον της ομάδας του ΓΙΑΝΝΗ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗ!
Μιας ομάδας.
Τι πάτε και κάνετε ρε με τις άλλες ομάδες;;;

Ο ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ....
Εσείς οι άλλοι;;;
ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΙΕΡΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΙΕΡΙΚΟ ΣΤΗΝ Α' ΕΘΝΙΚΗ ΚΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ...ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ!
Ή ναι, ή τίποτα.
Όποιος δεν το καταλάβει, θα χάνει λεφτά κι ύστερα δεν θα περνάει ούτε έξω από το γήπεδο!
Έτσι δεν είναι ΝΤΟΥΜΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑΝΝΗ;
Έτσι δεν είναι ΔΗΜΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ;
Έτσι δεν είναι ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΠΑΜΠΗ;
Έτσι δεν είναι ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ;
Έτσι δεν είναι ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΩΣΤΑ;
Έτσι δεν είναι ΝΙΩΠΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑΝΝΗ;

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: