Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ: ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ, ΜΗ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΣΟΥ ΚΛΗΣΗ

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - (ΚΑΙ) ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΨΟΥΜΕ ΚΛΗΣΗ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
Αυτά τα παιδιά, της Δημοτικής Αστυνομίας της Κατερίνης, είναι τα ριγμένα παιδιά του Δήμου!
Στο στεγαστικό τα πάνε όπου γουστάρουν.
Άσε που λειτουργούν ούτως ή άλλως ως ...άστεγα!
Φύγετε από το κτίριο, πάτε 19ης Μαΐου κι ύστερα πάλι πίσω. Και τώρα, φύγετε πάλι και άντε πάτε πάνω στον ΠΡΩΤΟ ΟΡΟΦΟ.
Όμως, αφήνω στην άκρη το στεγαστικό τους και πάω στην ουσία του χθες.
Τα παιδιά, μοίρασαν χθες "γιαλατζί" κλήσεις, με προειδοποίηση όμως.
ΑΚΡΩΣ ΕΥΓΕΝΙΚΗ.
Κι έγραφε το κείμενο που βλέπετε.
Όμως, όλοι το "έπαιξαν" χθες, αυτό το θέμα.
Κάτι που δεν γράψατε αδέρφια, είναι πως ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ, την ΙΔΙΑ, τα παιδιά την ξαναέκαναν πριν λίγο καιρό.
Ναι.
Και μάλιστα, πριν εγώ ΠΑΙΝΕΨΩ τον έτσι Δήμαρχο των Τρικάλων!
Και τότε βρήκα ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ στον δρόμο, που μου είπε:

"Κύριε Κεραηλίδη, αυτό που γράψατε και παινεύατε τον Δήμο Τρικάλων, κι εμείς το κάναμε πριν καιρό, αλλά εσείς";;;
Μούγκα εμείς τότε.
Τώρα εγώ δεν την ξαναπατώ.
ΛΕΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΡΑΒΟ, ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ....
Ναι, ΚΑΙ αυτή τη φορά το έκαναν τόσο όμορφα, μήπως και γίνουμε άνθρωποι.
Και ξέρετε γιατί;;;;
Γιατί πρέπει....
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ: ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ, ΜΗ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΣΟΥ ΚΛΗΣΗ..

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

1 σχόλιο:

Dim είπε...

Όποιος μάθει να του χαρίζουν... θα ζητάει πάντα χάρες. Χάρες δεν προβλέπει κανένας νόμος. Άρα κακώς και μάλιστα πολύ κακώς έκαναν τέτοια παράβαση του νόμου οι υπάλληλοι της δημοτικής αστυνομίας...