Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019

ΑΝ ΠΑΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟ, ΟΧΙ ΔΩΡΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ Ή ΓΛΥΚΑ, ΑΛΛΑ ...ΠΟΤΙΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΝΕΡΟ

ΕΝΑ ΠΟΤΙΣΤΗΡΙ ΜΕ ΝΕΡΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟ ΠΙΕΡΙΑΣ

Εδώ ο Πατέρας Παντελής Ιλβανίδης, ιερεύς του Ιερού Ναού, Αγίου Δημητρίου στον Κούκο, που ζήλεψε και θέλει κι εκείνος να του πάω νερό με το ...ποτιστήρι! χα χα χα
Μαζί του και οι: Νίκος Τοστσίδης, Αγάπιος Φιλοκώστας, Τάσος Ταγκαλίδης, κάποτε ως Προεδρείο Τοπικής Κοινότητας Κούκου, σε επίσκεψη στην Αντιπεριφεριάρχη μας Σοφία Μαυρίδου....
Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας

Να σας πω κάτι;;;
Πήγα στον Κούκο επίσκεψη, και ξέρετε τι έγινε;;;
Κι αυτό παλιά. Πριν μέρες. Στη διάρκεια του καλοκαιριού.
Δεν είχαν νερό οι άνθρωποι, μήτε για ...πιεί! Όπως έλεγε η μάνα μου.
Νερό για να πιούμε μου έβαζαν οι άνθρωποι από το αγορασμένο.
Που φρόντιζαν να αγοράσουν από μαγαζιά.
Η βρύση;
Το βασικό αγαθό έλειπε από το χωριό, σχεδόν μέρα παρά μέρα και οι ΔΗΜΑΡΧΟΙ της ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ και οι ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ, και οι ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΩΝ ΔΕΥΑΚ, στην καρακοσμάρα τους.
Τι τους ένοιαζε, αν οι "χωριάτες" του Κούκου είχαν νερό;
Εκείνοι στις σπιταρόνες τους είχαν για μπάνιο και να ποτίσουν ακόμα και τις γλάστρες τους.
Στα παπάκια τους.
Τους είχαν γραμμένους στα παπάκια τους, που παν στην ποταμιά!
Κι εγώ, προχθές πήγα επίσκεψη στον συμμαθητή μου, στο Κούκο και του πήγα δώρο, ένα...
χα χα χα
Μη γελάς Γιωργάκη εκεί στο τελευταίο θρανίο.
Του πήγα αντί για γλυκά, ξέρετε τι;;;
Του πήγα ένα ...ποτιστήρι με νερό!
χα χα χα
Και είχα στο αμάξι μου και καμιά 4 με 5 μπιτόνια ακόμα, να τα αφήσω σε άλλα σπίτια.
Και...
Όταν το είδε ο φίλος μου, πέθανε στα γέλια.
Τι μου έφερες ρε αθεόφοβε;;;
Ένα ποτιστήρι με νερό;;;
Κι εγώ, τι να έκανα.
Γλυκά, να του πήγαινα;;
Από αυτά έχουν.
Λουλούδια;
Έχουν.
ΝΕΡΟ ΟΜΩΣ;;; ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ.
ΠΗΓΑ ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ "ΚΟΥΚΟ" ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ, ΔΩΡΟ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΕΝΑ ΠΟΤΙΣΤΗΡΙ ΝΕΡΟ!
Πάτερ, μη ζηλεύεις.
Θα σου φέρω κι εσένα αν έρθω ένα ποτιστήρι με νερό, ή θα σου αφήσω ένα μπιτόνι με το σπάνιο αυτό υγρό, για τον Κούκο.
ΥΓ: Έμαθα πως χθες τους πήγαν στον Κούκο, νερό με το βυτίο, από την Σεβαστή.
Έλεος.
Εν έτει 2019 νερό με τα βυτία;;;
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ - ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΑΚΟΥΤΕ;;;;
ΥΓ2: Η φωτογραφία είναι αρχείου, κι έβαλα Κουκουλιώτες έτσι, για να σας μπω στο μάτι. Ο Πάτερ βέβαια, ακόμα ψάχνει τρόπο, να έχει νερό ακατάπαυστα στο χωριό του, μα δεν τα καταφέρνει να βρει άκρη....

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: