Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019

(1977) ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΟΙ ΕΚΔΡΟΜΕΙΣ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΕ ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ, ΕΡΧΟΤΑΝ ΜΕ ...FIAT ΤΡΕΝΟ

<<ΣΣ Πλαταμώνα, Δευτέρα του Πάσχα 1977.
Η αυτοκινητάμαξα τυπου ΦΙΑΤ που διακρινεται αριστερά, με 4 βαγονια, ετοιμαζεται να αναχωρησει κατάφορτη απο επιστρεφοντες εκδρομεις, για Θεσσαλονικη (εκτελουσε το τοπικό δρομολογιο Λάρισα-Θεσσαλονικη).
Στην φωτογραφια εικονιζονται ο συχωρεμενος ο πατερας μου και ο επισης συχωρεμενος ο αδελφος μου>>.......
(1977, φωτο. Γ. Νάθενας)

Γεώργιος Νάθενας
Κάτοικος Δήμου Δίου Ολύμπου

Πως να μη συγκινείσαι βλέποντας τέτοιες εικόνες;
 Έφυγαν ανεπιστρεπτί.
Και εγώ παθαίνω, κάθε φορά που τις βλέπω...
Γιώργο μου, χαρά μας, που μας δίνεις τη δυνατότητα να τις ξαναζήσουμε.
Σε ευχαριστούμε...
ΥΓ: Όσο για τον γονιό και τον αδερφό σου, να ζήσεις να τους θυμάσαι, και να ξέρεις πως ο άνθρωπος πεθαίνει δυο φορές. Τη δεύτερη όταν τον ξεχνάμε Γιώργο μου καλέ!!!!

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: